به من ظلم شده است من به هم تیمی هایم توهین نکردم

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال برای اولین بار در مورد اظهارات جنجالی خود در پایان فصل گذشته صحبت کرد که مورد انتقاد شدید قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1834493
29 تیر 1401 @ 22:32 |
790

0نقطه نظر

گرانیت ژاکا

ستاره آرسنال اکنون واکنش خود را توضیح می دهد و می گوید که روحیه کل باشگاه را هدف قرار داده است نه هم تیمی هایش در آرسنال.

صحبت های من درباره ذهنیت کل باشگاه بود. اولین بار نبود که به رویای تیم می رسیدیم. خیلی ها مرا بد و جعلی خطاب کردند، اما منظور من را نفهمیدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاکا در پایان بازی گفت که توپچی ها به شجاعت بیشتری نیاز دارند. ژاکا بلافاصله با سیل انتقادات تند روبرو شد و منتقدان او را به توهین به هم تیمی هایش متهم کردند. بسیاری از کارشناسان فوتبال نیز از ژاکا انتقاد کرده و گفته اند که انتقاد از هم تیمی ها پس از باخت بی سابقه و غیرمنتظره است.

البته ژاکا در صحبت های جنجالی خود از کلمه «نه پررنگ» برای هم تیمی هایش استفاده نکرد و از کلمات زشت تری استفاده کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال پس از باخت 2-0 آرسنال مقابل نیوکاسل در پایان فصل گذشته، برای اولین بار صحبت های جنجالی خود را بیان کرد.

شکست مقابل نیوکاسل ضربه مهلکی به امیدهای آرسنال برای پایان دادن به جمع چهار تیم برتر و کسب مقام در لیگ قهرمانان اروپا بود.

Xeka امروز در مصاحبه ای با ESPN گفت: “حرف های من علیه بازیکنان جوان آرسنال نبود. انتقادی که انجام دادم شامل خودم هم می شد. ما برای این بازی آماده نبودیم و نجنگیدیم می دانستیم که اگر در این بازی پیروز شویم. بازی خانگی بعدی مقابل اورتون ما در هفته آخر لیگ برتر شانس آوردیم که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.