بگذار تاریخ تکرار شود. انتقام حق حق است!

راول وارلا / مارکا



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822632 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 12:57 |
3,666 |

3نظرات

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بی صبرانه برای رویارویی با رئال مادرید صبر می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال با نتیجه 2-3 پیروز شد.
صلاح پس از بازی در مصاحبه ای با بی تی اسپورت گفت که دوست دارد رئال مادرید امشب مقابل منچسترسیتی پیروز شود و در فینال به مصاف لیورپول برود.
انتقام حق این ستاره مصری است. او شایسته این انتقام است و می خواهد خاطره بازی رئال مادرید مقابل کیف در کیف را که سومین قهرمانی متوالی این تیم بود، زنده کند.
دو اتفاق مهم و قابل توجه در این بازی رخ داد: اولی درگیری راموس و صلاح و دومی اشتباه کاریوس که گرت بیل به خوبی از آن استفاده کرد.
از آن بازی تغییرات زیادی رخ داده است، فینال امسال در پاریس خواهد بود، بیل گرفتگی عضلانی دارد، کاریوس جایی در تیم لیورپول ندارد و شاید صلاح آخرین دقایق خود را در زمین با پیراهن لیورپول زندگی کند.
صداقت او قابل ستایش است، اگرچه خرافات و باورهای قدیمی می گویند که انتخاب رقیب از قبل بدشانسی و یمنی ها را به همراه دارد. صلاح باید بداند که گاهی رویاها به حقیقت می پیوندند.
با این حال همه انتظار دارند لبخند لوکا مودریچ را دوباره ببینند. این بازیکن دیروز در پاسخ به این سوال که چگونه رئال با وجود عملکرد ضعیف نسبت به رقبای خود توانسته در اروپا بماند لبخند زد.
امشب قراره چیزهای عجیب تری ببینیم. گواردیولا روی بازی، فوتبال، سبک، فلسفه، کیفیت بازیکنان و البته برتری تیمش در بازی شرط بندی می کند.
در حالی که رئال به تاریخ متکی است، برنابئو کارهای عجیب و غریبی انجام داده است که به آنها اجازه می دهد در مواقعی که کاری باید انجام شود بهترین کار را انجام دهند.
اکنون لیورپول منتظر است، پاریس و لوور منتظرند، و محمد، از نوادگان فراعنه، آماده است تا بنزمای نسل ناپلئونی را به چالش بکشد.
بگذار تاریخ تکرار شود.