باشگاه: ویارئال دیوانه بود – ورزش سه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویارئال به مصاف این تیم رفت.
اگرچه در نیمه اول 0-2 از حریف پیش بودند، اما در نیمه دوم سه گل دریافت کردند و در مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه را با نتیجه 2-5 شکست دادند تا از راهیابی به فینال بازمانند.
اما هواداران حاضر در سکوها پس از پایان بازی در ورزشگاه ماندند و بازیکنان خودی را تشویق کردند تا از عملکرد درخشان آنها و همچنین صعود غیرمنتظره این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرند.
باشگاه که از جو ورزشگاه با وجود همه مشکلات تیمش قدردانی می کند، گفت: ما در خیابان های کوچک این شهر قدم زدیم و فکر می کردیم شهر بزرگ متفاوت است، اما کاری که آنها اینجا انجام می دهند دیوانه کننده است. . “هواداران واقعا عالی هستند.”
وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه افزود: به نظر من ورزشگاه بسیار خوبی دارند. البته باید به این نکته اشاره کنم که امکان بازی در چنین ورزشگاهی در آلمان وجود ندارد زیرا سقف آن بسیار کوچک است.
داشتن سقف کامل در استادیوم ها از ضروریات فوتبال حرفه ای آلمان است. در همین حال، 21872 نفر در دیدار شب گذشته لیورپول و ویارئال در فضای باز حضور داشتند. باشگاه گفت: جو ورزشگاه عالی بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، جو ایجاد شده توسط هواداران ویارئال را تمجید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1822635 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 13:30 |
2,467 |

0نظرات

سرمربی آلمانی جو ورزشگاه سرامیکا را تمجید کرد