گریه باشگاه در رختکن: مثل لیورپول بازی کن!


سرویس خبر شماره: 1822630 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 12:45 |
984 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه ویارئال به مصاف این تیم رفت.
نیمه اول را با دو گل اختلاف در زمین حریف به پایان رساندند و با توجه به برد 0-2 بازی همه چیز مساوی شد.
با این حال، باشگاه توانست با صحبت هایی که بین دو نیمه با بازیکنانش داشت و تغییراتی که در نیمه دوم در ترکیب تیمش ایجاد کرد، اوضاع را تغییر دهد و در نهایت تیمش را با نتیجه 2-3 به بازی پایانی رساند. پیروزی.
فن دایک پس از بازی به BTS Sport گفت: باشگاه به ما گفت که بین دو نیمه فوتبال بازی کنیم. همانطور که در تمام فصل انجام داده ایم، به سبک لیورپول بازی کنید. توپ را بگیرید، حرکت زیادی با آن انجام دهید و آن را پشت خط دفاعی پرتاب کنید. با سرعتی که داریم، باید کاری ترکیبی انجام دهیم.»
مدافع هلندی درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم افزود: باید نشان می دادیم که چقدر برای رسیدن به فینال مشتاق هستم، این شور و شوق را در نیمه دوم به خوبی نشان دادیم و خیلی خوب بازی کردیم.
او درباره عملکرد ضعیف لیورپول در نیمه اول گفت: ما نتوانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. وقتی توپ را در اختیار داشتیم، زیاد حرکت نمی کردیم و تصمیمات بدی می گرفتیم.»
محمد صلاح با اشاره به صحبت های مهم باشگاه بین دو نیمه گفت: باشگاه بین دو نیمه با ما صحبت کرد. ما یک تیم درجه یک هستیم و شخصیت های زیادی در رختکن حضور دارند. به همین دلیل توانستیم شکست 0-2 را پشت سر بگذاریم. او در وقت استراحت بین دو نیمه بیشتر صحبت کرد و در نهایت صدایش به جیغ تبدیل شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول راز درخشش این تیم در نیمه دوم بازی مقابل ویارئال را فاش کرد.