تاتنهام هاتسپر می تواند هری کین را متقاعد کند که با استفاده از مائوریسیو پوچتینو بماند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

در این مرحله، مشخص نیست که آیا پوچتینو به باشگاهی بازخواهد گشت که تقریباً در آن یکی از بهترین رقابت های جهان را به دست آورد.


این امر باشگاه را با دو شانس برای ایجاد مبلغ انتقال، در تابستان یا ژانویه آینده، می‌گذارد.

مطابق با فوتبال اینسایدراسپرز می تواند مربی ای را به بهترین شکل جذب کند که بتواند مهاجم را متقاعد کند که در باشگاه بماند.

این نشریه گزارش می دهد که اسپرز در تلاش است تا کین را به امضای قرارداد جدیدی وادار کند که قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می رسد.

انتظار می رود باشگاه لیگ برتری آنتونیو کونته را پس از آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود که در آن باشگاه، بازیکنان و مالکان را مورد انتقاد قرار داد، اخراج کند.

چندی پیش نبود که این بازیکن آرژانتینی تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، بازی ای که در نهایت شکست خورد.

اسپرز پس از پنجره شلوغ نقل و انتقالات تابستانی، فصلی را که انتظارش را داشت، نداشت.

با این حال، انتظار می رود که این مهاجم مجبور شود از باشگاه جدا شود، حتی اگر آنها لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین کنند.


تاتنهام هاتسپر قصد دارد سرمربی جدیدی را به خدمت بگیرد که بتواند منچستریونایتد را برای ماندن هری کین متقاعد کند.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/22/tottenham-hotspur-could-convince-harry-kane-to-stay-using-mauricio-pochettino-261606/ منبع:

گزارش شده است که کین رابطه بسیار خوبی با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تیم دارد و بازگشت او می تواند بر روی تیم تاثیرگذار باشد.

یونایتد با وجود اینکه احتمالاً به رقمی در حدود 100 میلیون پوند نیاز دارد تا باشگاه را متقاعد کند که او را رها کند، به سختی برای جذب کین تلاش می کند.

حالا آنها خود را در رده چهارم لیگ می بینند که روی کاغذ هنوز هم عالی است اما تیم های اطراف آنها هنوز دو بازی برتری دارند.