ترکیب احتمالی استقلال برای صعود به بالای جدول

* سیدحسین که در سه بازی قبلی توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد، امروز به میدان می رود و به دنبال ثبت اولین پوکر خود در لیگ بیست و دوم است. او امسال و در چهار بازی متوالی هرگز موفق نشده بود در لیگ دروازه خود را بسته نگه دارد و حالا این فرصت برایش مهیا شده است.


سرویس خبر شماره: 1921081
26 آوریل 1402 ساعت 11:02
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بدون دو بازیکن خارجی و حضور صالح و مرادمند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها برای بازی امروز مقابل هوادار باید سه تغییر اجباری در لیست خود ایجاد کنند. رافائل سیلوا و کوین یاماگا این دیدار را از دست دادند و روزبه چشمی نیز دوره محرومیت خود را پشت سر گذاشت و آماده بازگشت به ترکیب اصلی است.

* پس از چهار کارت شدن کوین یاماگا، صالح حردانی می تواند پس از چند هفته دوباره برای تیمش بازی کند. در سمت چپ، جعفر سلمانی مثل همیشه وظیفه خود را انجام می دهد.

آبی پوشان امیدوارند علاوه بر سه امتیاز بازی با هواداران، سپاهان در بازی امروز مقابل مس رفسنجان نیز متوقف شود تا شاگردان ریکاردو ساپینتو در جدول رده بندی به برتری برسند.لیگ برتر در آستانه پایتخت.

* وینگرهای استقلال همچنان همینطور هستند. مهدی قیدی که این روزها آماده ترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود در سمت راست و چپ در کنار محمد محبی بازی خواهد کرد.

* ارسلان همچنان تنها مهاجم استقلال است. مطهری که چند هفته است گل نزده امیدوار است با بازکردن دروازه هواداران میزبان دربی پایتخت باشد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با هواداران:
سید حسین حسینی – حسین مرادمند – عارف غلامی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضوند – محمد محبی – مهدی قیدی – ارسلان مطهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

سه تغییر لیست استقلال قطعی است و ساپینتو نمی تواند از سیلوا و یاماگا در دیدار با هواداران استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای صعود به بالای جدول

* روزبه چشمی نیز دوران محرومیت را پشت سر گذاشت و امروز به ترکیب اصلی برمی گردد. او در کنار سعید مهری و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تشکیل خواهد داد و آنها برای تقویت روحیه در آستانه دربی پایتخت به دنبال برد هستند.

* محرومیت رافائل سیلوا این فرصت را به حسین مرادمند داد تا امروز در کنار عارف غلامی خط دفاعی آبی ها را تشکیل دهد.