ترکیب احتمالی تراکتور و استقلال

* در خط دروازه محمدرضا اخباری در موقعیت قوی قرار دارد. او البته مقابل استقلال خطر چندانی نداشت اما با نمایش های خوبش چهره یک کاپیتان واقعی را به نمایش گذاشت و امروز امیدوار است مقابل مهاجمان پرشمار استقلال بدرخشد.

تیم تراکتورسازی در حالی به مصاف استقلال می رود که مهاجم این تیم بزرگترین غایب تیم پاکو خمس خواهد بود.

ترکیب احتمالی تراکتور و استقلال

* خط وسط مهمترین ابهام تیم تراکتورسازی است. صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز سه بازیکنی هستند که در بازی های درون تیمی شرکت کردند، بنابراین تراکتور تنها تیم ایرانی است که یک هافبک کاملا خارجی دارد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل استقلال:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد حسینی، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا، رضا اسدی، گوستاوو وگنین، صفا هادی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری و محمدرضا عباسی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* محمدرضا عباسی با نمایش های قوی خود توانست در ترکیب اصلی بماند و محمد قنبری در سمت راست اعتماد به نفس بیشتری دارد. به نظر می رسد مهاجم نوک رضا اسدی است که به صورت 9 کاذب ظاهر می شود و در غیر این صورت کاوه رضایی جای او را می گیرد.

* خط دفاعی تراکتورسازی چهار نفره خواهد بود. محمد حسینی و هادی محمدی در پست دفاع میانی تکامل می یابند و ماموریت آخرین سنگر دفاعی را بر عهده خواهند داشت. در جناح راست محمد آقاجانپور گزینه اول است و در سمت چپ پوریا آریاکیا به دنبال پست همیشگی او خواهد بود. البته در تمرین هفته گذشته گاهی ابوالفضل رازک پور هم در این پست بازی می کرد.

نکته مهم این است که تراکتور در این دیدار محمد عباس زاده را در اختیار نخواهد داشت و او در آخرین تمرین به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما به همراه این تیم به تهران سفر کرد.


سرویس خبر شماره: 1864314
22 ژانویه 1401 @ 12:35 بعد از ظهر |
9.5 هزار |

0نقطه نظر

خمس به تیم برنده دست می دهد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتور هفته گذشته موفق شد استقلال را در تبریز شکست دهد و حالا در ورزشگاه سرد آزادی به مصاف شاگردان ریکاردو ساپینتو می رود. دیداری شایسته برای سرمربی پرتغالی استقلال که ناکامی در آن می تواند سرنوشت حرفه ای او را رقم بزند.

خمس اما در این بازی تغییرات زیادی در لیست خود ایجاد نمی کند و شاید مهره ای را در خط دفاع عوض کند و به جای پوریا آریاکیا بازیکن دیگری را وارد زمین کند.