تمرین خوب و سخت استقلال بعد از 14 روز


سرویس خبر شماره: 1994405
24 ژانویه 1402 در 6:16 ب.ظ.
3.5 هزار |

16نقطه نظر

روبوسی و نکونام در غیاب ملی پوشان و خارجی ها

تمرینات استقلال امروز پس از 14 روز تعطیلی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی به سر کار بازگشتند.

تمرین خوب و سخت استقلال بعد از 14 روز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی های پایتخت پس از پیروزی مقابل پیکان در پانزدهمین روز لیگ برتر به استراحت پرداختند و پس از دو هفته استراحت از امروز به کار خود بازگشتند.

تمرین امروز در فضای شادی برگزار شد و بازیکنان روحیه خوبی داشتند. البته به دلیل 14 روز مرخصی تمرینی، تکمیل عناصر تمرینی برای بازیکنان سخت بود.

جزئیات و اتفاقات تمرین امروز استقلال را در ادامه می خوانید:

* همزمان با حضور اعضای تیم استقلال در محل تمرین، دیدار گرم و صمیمانه اعضای تیم برگزار شد. جواد نکونام نیز بازیکنان و همکاران خود را در آغوش گرفت و پس از 14 روز کار خود را آغاز کرد.

*سرمربی استقلال در ابتدای تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و در مورد اهمیت آمادگی در نیم فصل صحبت کرد.

* بازیکنان بعد از تمرین بدنسازی کردند و سپس به کارهای تاکتیکی و بدنی پرداختند. امروز کادر فنی استقلال به دلیل غیبت طولانی مدت از تمرین، فشار زیادی به بازیکنان وارد نکرد.

* در برخی از قسمت های تمرین از آنجایی که تمرین 14 روز تعطیل بود، بازیکنان به فشار بالا اعتراض کردند و انجام تمرینات مثل قبل برایشان سخت بود.

*بازیکنان و مربیان خارجی استقلال و همچنین ملی پوشان در تمرین امروز غایب بودند و به زودی اضافه خواهند شد.

* سعید مهری که قراردادش را فسخ کرد و به آپوئل قبرس رفت غایب استقلال محسوب می شود.

* در تمرین امروز جو شادی حاکم بود و اعضای تیم پس از طی مسافتی در حال شوخی با یکدیگر بودند. کارکنان نیز در اجرای این آموزش در فضایی شاد سهیم بودند.

* استقلالی ها تمرینات خود را در روزهای آینده ادامه خواهند داد تا به بهترین شکل برای دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی