توصیف عجیب رسانه های آلمانی از سردار آزمون/ تشبیه مهاجم ایرانی به سیب زمینی!

آزمون به عنوان مهاجم در کنار پاتریک شیک در پیروزی 4-1 مقابل گروترفورت (یک گل، یک پاس گل) و سپس مقابل آینتراخت فرانکفورت (2-0) بازی کرد. او به احتمال زیاد امروز دوباره مقابل هوفنهایم این نقش را بازی خواهد کرد.

سایت آلمانی “ligainsider” در همین رابطه به تمجید از سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن پرداخت و نوشت: قبل از انتقال سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ به بایرلورکوزن، مشخص بود که او بیش از همه به عنوان یک تقویت کننده برای فصل بعد.” است.

بایرلورکوزن شنبه در هفته سی و سوم بوندسلیگا آلمان میزبان هوفنهایم است تا با یک برد سهمیه خود در لیگ قهرمانان اروپا را تثبیت کند.

مهاجمی که در ابتدای حضورش در لورکوزن با مشکلات سلامتی متعددی (آسیب رباط، چندین بیماری) دست و پنجه نرم می کرد و به دلیل غیبت های متعدد در منطقه حمله لورکوزن مجبور به افزایش سرعت شد. او در نهایت تبدیل به یک سیب زمینی داغ (اصطلاح آلمانی) برای لورکوزن شد.

لوزکون گفت: “ما همیشه تاکید کرده‌ایم که موقعیت دهم برای بازی ما به‌عنوان رابط بین خط میانی و حمله بسیار مهم است.” البته ما بازیکنی مثل فلوریان ویرث داریم که خیلی دلتنگش هستیم. آزمون این قابلیت را دارد که نقش را کمی متفاوت تفسیر کند. اما او می تواند در آن کاستی ها موفق شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سیوان سرمربی لورکوزن در این خصوص گفت: سردار پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، ما روی او سرمایه گذاری زیادی کرده ایم، دیدیم که او از تجربه و آمادگی جسمانی خاصی برخوردار است، البته هم تیمی هایش هم تلاش کردند تا او را به سرعت ادغام کنند. به لطف عملکرد خوب او امکان پذیر است.