جانشین بنزما مشخص شد بازگشت ستاره باتجربه

این کهنه کار 110 بازی برای تیم فرانسه انجام داده و 46 بار گلزنی کرده است. با این حال، اولیویه ژیرو پس از فینال یورو 2020 در تابستان گذشته با وجود عملکرد خوب در میلان، به تیم ملی دعوت نشد. اولیویه ژیرو آخرین بار در 28 ژوئن 2021 در فرانسه به عنوان بازیکن تعویضی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس ظاهر شد، جایی که فرانسه همان شب در ضربات پنالتی شکست خورد و از مسابقات خداحافظی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته این کریم بنزما بود که در ابتدا در لیست دیدیه دشان قرار داشت اما نام مهاجم رئال مادرید به دلیل مصدومیت از لیست خط خورد. اولیویه ژیرو در این فصل 11 گل برای روسونری به ثمر رسانده است و به دوران اوج خود بازگشته است.


سرویس خبر شماره: 1816100 |
28 مارس 1400 ساعت 19:59 |
2,174 |

0نظرات

اولیویه ژیرو مهاجم و مهاجم فرانسوی به تیم ملی خود فراخوانده شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولیویه ژیرو، مهاجم باتجربه میلان به عنوان جانشین کریم بنزما مصدوم شد و از سوی دیدیه دشان برای دو دیدار مقابل جزایر فارو و ایرلند شمالی به اردوی تیم فرانسه دعوت شد. این بازیکن برای اولین بار پس از یورو 2020 به تیم ملی دعوت شد و دستمزد خود را دریافت کرد تا در این فصل در تیم میلان لیگ ایتالیا بدرخشد. تیم فرانسه در 24 مارس به مصاف جزایر فارو و سپس 28 مارس برابر ایرلند شمالی خواهد رفت تا به مرز پیش فصل برسد.