جدایی موقت دروازه بان بارسلونا از تیم ملی آلمان

وی ادامه داد: همیشه از حضور در اردوی تیم ملی آلمان بسیار خوشحالم و هر بار که دعوت می شوم احساس رضایت می کنم، از طرفی بعد از سه فصل پرمشغله بدون تعطیلات تابستانی، خوشحالم که مربی با من موافقت کرد. این “من به آن نیاز دارم و هانسی فلیک پشت من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارک آندره تراختنبرگ دروازه بان 31 ساله آلمانی تابستان امسال در اردوی تیم ملی آلمان غایب خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از مذاکرات طولانی، هانسی فلیک تصمیم گرفت مارک آندره تراشتگن را به اردوی تیم ملی آلمان برای بازی های ژوئن برابر ایتالیا، انگلیس و مجارستان در لیگ اروپا دعوت نکند. در واقع کادر فنی منشافت در تابستان امسال به دروازه بان فعلی بارسلونا استراحت داد تا تراشتگن در فصل جدید با خیالی دو چندان کار خود را آغاز کند. البته مارک آندره تراختنبرگ در سال های اخیر به دلیل حضور در تیم ملی آلمان مقابل مانوئل نویر شکست خورده و اغلب در ترکیب اصلی غایب بوده است. مربیان تیم ملی آلمان با وجود اینکه در فصول اخیر خوش درخشیده اند، همیشه نویر را به مارک تراشتگن ترجیح داده اند و به نظر می رسد امسال نیز این اتفاق به ویژه در جام جهانی قطر تکرار شود.

هانسی فلیک گفت: “به خصوص با توجه به اینکه جام جهانی به زودی در قطر برگزار می شود، ما و تراشتگن در این مرحله توافق کرده ایم که استراحت او در تابستان امسال و به دلیل این هدف مهم و منطقی است.” ما بان را به لیگ اروپا دعوت نمی کنیم.


سرویس خبر شماره: 1822711 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 21:14 |
231 |

0نظرات