جدایی کلانتری از نساجی منتفی است

از میان 16 تیم لیگ برتری، نساجی شاید در این فصل کمترین تغییر را داشته باشد و به نوعی با همان تیم فصل گذشته وارد جدول مسابقات شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها بازیکنی که نساجی را ترک کرد مرتضی منصوری مدافع راست این تیم بود که با نساجی قراردادی یک ساله داشت و در پایان این قرارداد برای دانشجویی راهی رفسنجان شد. توسط محمد ربیعی جدایی مجتبی ممشلی از تیم نساجی نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت و شاید تنها بازیکنی که نساجی در آینده از دست می دهد کریم اسلامی باشد; مهاجمی که فصل گذشته 7 گل لیگ برتر و یک گل جام حذفی برای نساجی به ثمر رساند و تاثیرگذارترین بازیکن تیم مازنی محسوب می شد. او در روزهای اخیر در تمرینات تیم نساجی حضور نداشت و حتی اگر هنوز یک فصل حضور در مازنی داشته باشد، می تواند با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد جدیدش اردوی تیم نساجی را ترک کند.

نساجی تاکنون تنها علی شجاعی و محمد شریفی را از پرسپولیس به عنوان بازیکنان جدید به ترکیب اضافه کرده و می تواند 5 خرید دیگر انجام دهد. بعید به نظر می رسد این باشگاه برای حضور بازیکن خارجی در اردوی این تیم نظر داشته باشد و خریدهای بعدی حمید مطهری بازیکنان داخلی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته در جدیدترین اقدام باشگاه نساجی قرارداد دو بازیکن باتجربه مسعود شجاعی و ایوب کلانتری که هر دو در رده دهم بازی می کنند را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. ایوب کلانتری فصل گذشته بازی های بیشتری نسبت به مسعود شجاعی برای نساجی انجام داد و گل های مهمی برای نساجی به ثمر رساند که می توان به گل سه امتیازی او در بازی با ذوب آهن و گل نجات بخشی در بازی با صنعت اشاره کرد. نفت. و به همین دلیل مورد توجه چند تیم قرار گرفت اما در نهایت ترجیح داد تا دو فصل دیگر قرارداد خود را با نساجی تمدید کند.


سرویس خبر شماره: 1831914
13 جولای 1401 ساعت 08:37
803

0نقطه نظر