جزئیات جدید از رویارویی عجیب چلسی با توماس توخل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود 5 ماه از اخراج توماس توخل از سرمربیگری چلسی و جایگزینی گراهام پاتر می گذرد. از آن زمان، باشگاه چلسی دستخوش تغییرات عمیقی شد و تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، سعی کرد با هزینه های نجومی در نقل و انتقالات زمستانی به سرمربی جدیدش کمک کند تا نتایج بهتری کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1868262
13 فوریه 1401 @ 21:45
3.6 هزار |

0نقطه نظر

حکم اخراج را تا بعد از نقل و انتقالات حفظ کردند

اما وقتی توخل روی نیمکت چلسی نشست، این روزها همه چیز به سمت دیگری پیش می رفت و شرایط متشنجی حاکم بود. روزنامه تایمز امروز در گزارشی گزارش داد که سران چلسی حداقل دو بازی قبل از شکست این تیم مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا که اخراج توخل به طور رسمی اعلام شده، تصمیم گرفته اند سرمربی آلمانی را اخراج کنند.

1797639

در این گزارش ادعا شده است که مدیران چلسی بعداً در حالی که منتظر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند، خبر اخراج توخل را به او اعلام کردند و این اخراج تاثیر منفی بر جایگاه چلسی در این باشگاه، خرید بازیکنان جدید نخواهد داشت.

گزارش جدید حاکی از آن است که چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دینامو زاگرب که در نهایت منجر به اخراج توماس توخل شد، تصمیم به اخراج سرمربی آلمانی گرفته بود.

جزئیات جدید از رویارویی عجیب چلسی با توماس توخل

بر اساس این گزارش، مدیران چلسی پس از باخت 2-1 مقابل ساوتهمپتون در 30 آگوست تصمیم گرفتند توخل را اخراج کنند. اما آنها این خبر را علنی نکردند و توخل در پیروزی 2-1 مقابل وستهم و باخت مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت چلسی نشست تا اینکه در نهایت پس از این بازی اخراج شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش تایمز، درگیری بین توخل و مدیران چلسی زمانی آغاز شد که سرمربی آلمانی تاکید کرد تیمش نیازی به تقویت در خط میانی ندارد، در حالی که تاد بولی فکر می کرد چلسی باید یک هافبک بخرد. توخل به مسئولان باشگاه گفته است که پس از جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر به مدافعان جدیدی نیاز دارد. در نهایت، تاد بولی و مدیران چلسی، برخلاف نظر توخل، در آخرین روز نقل و انتقالات، هافبک دنیس زکریا را امضا کردند تا مدیر خود را عصبانی کنند.

1797640