جنجال مدافعان تاتنهام قبل از دیدار آرسنال در اروپا

رقابتی تاریخی و نزدیک بین آرسنال و تاتنهام وجود دارد و دیدارهای دو تیم معمولاً پرتنش است. هواداران تاتنهام که هفته گذشته از رقابت های اروپایی حذف شدند، حالا منتظرند تا امشب شاهد خروج آرسنال از لیگ اروپا باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که هفته گذشته در خانه اسپورتینگ پرتغالی به تساوی 2 بر 2 دست یافت، امشب در لندن به مصاف این تیم می رود تا بتواند به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه پیدا کند. .


سرویس خبر شماره: 1896125
Mar 25, 1401 @ 8:39 ب.ظ
6.5 هزار |

0نقطه نظر

نتیجه بازی رفت یعنی مردان آرتتا نمی توانند بازی امشب را دست کم بگیرند. از آنجایی که حریفان محلی آرسنال، تاتنهام امشب از نزدیک به این بازی نگاه می کنند، زیرا گفته می شود روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، گزینه تاتنهام برای جایگزینی آنتونیو کونته است، اما در آستانه بازی، پدرو پوررو، مدافع تاتنهام در خبرها است.

1832899

چیزی که باعث عصبانیت هواداران آرسنال شد، عکسی بود که امروز منتشر شد و نشان می دهد پدرو پورو، مدافع اسپانیایی تاتنهام برای دیدار با بازیکنان اسپورتینگ در هتل آنها در لندن رفته است. پورو در ژانویه به تاتنهام پیوست و قبل از آن بازیکن اسپورتینگ بود. به این ترتیب دیدار او با هم تیمی های سابقش معمولا یک دیدار عادی است اما حساسیت لندن بین دو تیم باعث شده تا پورو با حملات زیادی از سوی هواداران آرسنال در شبکه های اجتماعی مواجه شود.

1797175



مجله اخبار فوتبال خارجی

در آستانه دیدار امشب آرسنال و اسپورتینگ در لیگ اروپا، عکس هایی از یک مدافع تاتنهام که در هتل محل اقامت اسپورتینگ دیده می شود، خشم هواداران توپچی را برانگیخته است.

جنجال مدافعان تاتنهام قبل از دیدار آرسنال در اروپا