جنگ باورنکردنی کفش طلا در فوتبال بانوان ایران!

پس از اتمام مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان، تکلیف قهرمانی خاتون مشخص شد اما دو گلزن برتر این لیگ برای کسب عنوان خانم گل دست و پنجه نرم می کنند.

جنگ باورنکردنی کفش طلا در فوتبال بانوان ایران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان با قهرمانی خاتون دو هفته مانده به پایان لیگ به پایان رسید.

اما در رویارویی خاتون و پیکان که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، خاتونی موفق شد با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی پرگل دست یابد و 21 گل به ثمر رساند تا خیالش بابت قهرمانی راحت شود. خانم گل چهارم عنوانی در دوران بازیگری اش اما از سوی دیگر در دیدار شهرداری سیرجان و ایساتیس کاران فارس که با نتیجه 6 بر یک به سود شاگردان سیرجانی به پایان رسید، افسانا چترانور موفق به گلزنی شد و با زدن 5 گل در این دیدار، قنبری با 21 گل در صدر جدول قرار گرفت. نمودار گلزنان

در آستانه بازی های هفته شانزدهم، زهرا قنبری، گلزن تیم خاتون بم با 18 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و افسانا چترانور با 16 گل در تعقیب این مهاجم بود. قنبری که سال گذشته با به ثمر رساندن 39 گل عنوان میس گل را به دست آورد، در این فصل سعی داشت هم از عنوان فردی خود و هم از قهرمانی تیمش دفاع کند.


سرویس خبر شماره: 1869468
20 فوریه 1401 @ 12:33 |
611

0نقطه نظر

زهرا هت تریک کرد، افسانه گلات;

از سوی دیگر افسانا چترنور، مهاجم ملی پوش شهرداری سیرجان در هفته های ابتدایی در صدر جدول گلزنان قرار داشت اما پس از درگیر شدن این تیم سیرجانی با حواشی فراوان، چترنور در واکنش به تغییراتی که در او ایجاد شد دست به اعتصاب زد. کادرفنی تیم و طی سه هفته گذشته موفق به گلزنی نشدند تا اینکه قنبری با زدن گل های زیر او را برتری داد. پس از آن بود که در فصل جاری سه تیم بادرود، کیان و زارع باتری مقابل تیم خاتون صف آرایی نکردند که این موضوع نیز باعث کاهش گل های زهرا قنبری نسبت به فصل گذشته شد.

1800127

نکته جالب توجه این است که با وجود اینکه دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون آخرین بازی فصل خود را هفته آینده مقابل ایساتیس کاران فارس برگزار خواهند کرد. زیرا با دستور کمیته انضباطی کیان نیشابور (آخرین رقیب خاتون) از جدول مسابقات حذف شد. بنابراین قنبری در ادامه فصل تنها یک بازی برای بهبود رکورد خود خواهد داشت. اما از سوی دیگر افسانا چترانور پس از تحویل جام قهرمانی به خاتون با گلزنی مقابل دو تیم پالایش گاز ایلام و کارخانه باطری سنندج که شفای سیرجانی است، این فرصت را دارد تا عنوان گل خانم را به دست آورد. تیم شهرداری



مجله اخبار فوتبال داخلی