جهاننجاتی: ما با استرالیا قابل مقایسه نیستیم!

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال بانوان: نباید خود را با تیم های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیم خود را با گذشته این تیم مقایسه کنیم.

جهاننجاتی: ما با استرالیا قابل مقایسه نیستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال زیر 20 سال بانوان ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا سه گل مقابل استرالیا شکست داد. در دو دیدار نخست حذف دختران ایرانی از این رقابت ها قطعی می شود. در همین رابطه با مریم جهاننجاتی سرمربی تیم ملی زیر 20 سال به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.


سرویس خبر شماره: 1942126
15 ژوئن 1402 @ 19:44
10.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

نداشتن بازی های تدارکاتی نقطه ضعف تیم ما بود.

به مردم قول روزهای خوب می دهم

مسابقات تدارکاتی می تواند به ما کمک کند

وی افزود: عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی بین المللی و عدم برگزاری بازی های دوستانه از جمله دلایلی بود که باعث این نتایج شد که اگر مسابقات تدارکاتی داشتیم قطعا به کیفیت فنی و شرایط بدنی ما کمک می کرد. به نظر من هنوز زمان آن نرسیده که خودمان را با تیم های بزرگ آسیا مقایسه کنیم. ما باید خودمان را با گذشته خود مقایسه کنیم نه با تیم های بزرگ.

خودتان را با استرالیا مقایسه نکنید!

جهاننجاتی افزود: با وجود باخت در این دو دیدار، قول می دهم 5 یا 6 بازیکن خوب از تیم ملی جوانان به تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند و از آنها به عنوان یک سرمایه در این تیم محافظت کنم. امیدوارم در آینده با حمایت خانم مجاری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اتفاقات بهتری برای فوتبال بانوان ایران بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جهان نجاتی در ابتدای سخنان خود با اشاره به اولین بازی مقابل ویتنام گفت: ما همیشه با اختلاف زیادی مقابل ویتنام شکست خوردیم و کیفیت این تیم را همه می دانند اما در این بازی اولین گل را به ثمر رسانده ایم و توانستیم گل اول را بزنیم. با نتیجه سه برد به پایان رسید.” دوبار باختیم مطمئنم اگر این بازی کمی بیشتر طول می کشید می توانستیم گل تساوی را بزنیم.
وی در خصوص بازی دوم و باخت سنگین 3 بر صفر برابر استرالیا گفت: اصلا نباید خودمان را با کشوری مثل استرالیا مقایسه کنیم. این تیم از نظر تجهیزات، مسائل فنی و اینها بسیار بالاتر از سطح فوتبال ماست. زمان مسابقه ساعت 16:00 به وقت محلی بود که ساعت 1:00 به وقت ما بود و آن هم در گرمای طوفانی.

1883734