همه زیر یک پوست: بازی دوستانه اسپانیا و برزیل

پس از جنجال های توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا، امروز اعلام شد که دو تیم ملی برزیل و اسپانیا برای کمک به مبارزه با نژادپرستی میزبان یک بازی دوستانه خواهند بود.

همه زیر یک پوست: بازی دوستانه اسپانیا و برزیل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روسای فدراسیون های فوتبال اسپانیا و برزیل به طور مشترک اعلام کردند که تیم های ملی فوتبال این دو کشور برای کمک به مبارزه با نژادپرستی دیداری دوستانه برگزار می کنند. این مسابقه با شعار “همه با یک پوست” برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1942124
15 ژوئن 1402 ساعت 7:40 ب.ظ
نمایش 4K |

1نقطه نظر

بر اساس اعلام مشترک فدراسیون های فوتبال دو کشور، دیدار دوستانه تیم های ملی اسپانیا و برزیل با شعار «همه با یک پوست» به نشانه روابط فوتبالی دو کشور برگزار می شود. تعهد آنها به مبارزه با نژادپرستی

1879647



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا پس از جنجال های اخیر در این کشور در پی توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور اعلام کرد که کمپینی با عنوان “نژادپرست ها در فوتبال جایی ندارند” از سوی فدراسیون آن کشور راه اندازی شده است. هدف از این کمپین ریشه کن کردن رفتار نژادپرستانه در استادیوم ها و به حاشیه راندن هوادارانی بود که دست به چنین رفتارهایی می زنند.

بر اساس اعلام مشترک دو فدراسیون فوتبال، این دیدار دوستانه اسفند ماه سال 93 در اسپانیا برگزار می شود. دیدار دو قدرت بزرگ دنیای فوتبال توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد و اتحادیه های فوتبال اسپانیا و برزیل امیدوارند بتوانند پیام خود را مبنی بر مبارزه با نژادپرستی در فوتبال و جدیت خود در این موضوع را منتقل کنند.

1878906