حامد لک با توپ پر برگشت (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید بتوان حامد لک را بدشانس ترین دروازه بان لیگ 22 نامید. دروازه بانی که علیرغم دریافت تنها دو گل در 10 بازی این فصل، فعلاً در صدر جدول کلین شیت های لیگ قرار ندارد و دو چیز او را از این لیگ دور نگه داشته است: جایگاه و کسب رتبه دوم.

دروازه بان مس رفسنجان با دو کلین شیت کمتر در صدر جدول کلین شیت های لیگ قرار ندارد. او در این فصل در دو بازی (نساجی و پرسپولیس) از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده و یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. ناتوانی در صدر جدول گلزنان



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851361
10 نوامبر 1401 در 09:20 ب.ظ
9.7 هزار |

1نقطه نظر

حامد لک که در هفته نهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت و دروازه اش تنها از روی نقطه پنالتی باز شد، با کارت زرد مقابل تیم سابقش، در مصاف نه چندان سختی با نفت مسجد سلیمان شکست خورد. اما در بازی با سپاهان به دروازه مسیها بازگشت و با یک نمایش مطمئن دیگر روحیه محمد ربیعی را آرام کرد.

دروازه بان مس رفسنجان پس از یک هفته غیبت به مصاف سپاهان رفت و دروازه خود را بست.

حامد لک با توپ پر برگشت (تصویر)

لک که همیشه در تقابل های خود با سپاهان نمایش خوبی داشت و با پرسپولیس مقابل طلای پوشان اصفهان کلین شیت داشت، در هفته یازدهم دروازه مس رفسنجان مقابل شاگردان خوزه مورایس را بسته نگه داشت و اجازه ادامه بازی سپاهان را نداد. پیروزی او برای رسیدن به مقام دوم.