دغدغه مشترک ایران و کره: پرتغالی نباشیم!

در اولین لیست انتخابی یورگن کلینزمن تفاوت چندانی با لیست تیم ملی کره در جام جهانی وجود نداشت و تنها نام دو بازیکن حاضر در قطر در آن دیده نمی شد.

پس از دریافت توپ در دقیقه 10، Son Heung-min از خطای دفاعی استفاده کرد و یک ضربه پای چپ از سمت راست برای گل شماره یک کلینزمن به ثمر رساند. در مجموع، تیم ملی کره نیمه اول فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و کار تیمی خود را با وجود سرعت بالا حفظ کرد و کار را برای حریف سخت کرد.

اما در نیمه دوم کلمبیا توانست دو گل نیمه اول را با استفاده از بازی فیزیکی در دقایقی پس بگیرد و بازی را به تساوی بکشاند.

جدا از نتیجه، توجه در این بازی دوستانه بیشتر معطوف به نگرش یورگن کلینزمن بود. جایی که کره جنوبی حداقل در اولین بازی، نمایش خوب و امیدوارکننده ای را با سرپرستی او داشت و باید دید در بازی با اروگوئه شرایط برای او و تیمش چگونه رقم خواهد خورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلینزمن که به عنوان بازیکن نقش مهمی به عنوان مهاجم نوک تیم ملی آلمان داشت، اواخر ماه گذشته و پس از بازگشت به کره به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی منصوب شد. اوایل این ماه، کار را به طور جدی آغاز کرد.

کره جنوبی با سرمربی جدید یورگن کلینزمن نمایش هجومی به نمایش گذاشت.

دغدغه مشترک ایران و کره: پرتغالی نباشیم!

پس از اولین فراخوان در 29 اسفند، بازیکنان اروپایی کم کم به اردو پیوستند و تنها دو روز مانده به بازی در 31 اسفند توانستند به صورت کامل تمرین کنند، بنابراین انتخاب ها نیز مانند زمان جهانی بود. . .

سرمربی آلمانی پس از پائولو بنتو هدایت تیم ملی کره را برعهده گرفت. با هدایت این مربی پرتغالی، کره جنوبی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر راه یافت اما پس از این دیدارها، همکاری دو تیم قطع شد تا کلینزمن جای بنتو را بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1897572
آوریل 06, 1402 در 02:11 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستایش به کلینزمن برای نمایش تهاجمی اش

یورگن کلینزمن اولین بازی خود را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی انجام داد که در آن تیمش در دیداری دوستانه مقابل کلمبیا به تساوی 2-2 دست یافتند.

ضمن اینکه به نوعی می توان کره جنوبی و ایران را در بازی های اول زیر نظر سرمربی جدید با یکدیگر مقایسه کرد. جایی که خبری از پائولو بنتو و کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی روی نیمکت نبود و هر دو تیم تماشایی بسیار هجومی تری به نمایش گذاشتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در مقابل کلمبیا، سون هیونگ مین حمله کره را هدایت کرد که آزادانه در سراسر زمین بدون توجه به نقطه یا جناح حرکت می کرد. کیو سونگ چو همچنین نمایشگر خوبی داشت و در حین کار سخت برای فشار دادن و برقراری ارتباط با بازیکنان دیگر، موقعیت‌هایی را ایجاد کرد.