دلیل انصراف یحیی از خرید یاسین سلمانی/ بازیکن پرسپولیس در تصمیم گل محمدی تاثیر گذاشت!

در چنین شرایطی سروش رفیعی همچنان تنها هافبک میانی و بازیساز پرسپولیس است که می تواند در پست شماره 8 قرار بگیرد و به شکل ارتش سرخ حمله کند. یحیی در 10 فصل آخر فصل با استفاده از هافبک دفاعی و قرار دادن سروش در کنار سرلک تیمش را 5-7 نفره کرد و به این ترتیب موفق شد با هم پس از دیگران حریفان را شکست دهد.

حالا سه بازی دوستانه اول پرسپولیس نشان می دهد یحیی همچنان در فکر استفاده از هافبک دفاعی و سروش است. البته ممکن است حادثه سربازی در سرلک همه معادلات را تغییر دهد، اما رفیعی در حال حاضر یکی از 11 بازیکن برتر پرسپولیس برای فصل جدید محسوب می شود – بازیکنی با ویژگی های منحصر به فرد و البته با شماره پیراهن تاریخی.

یاسین سلمانی اگرچه ویژگی های هجومی بیشتری دارد اما تقریباً به سبک سروش رفیعی برای پرسپولیس است و جذب او می تواند این هافبک 33 ساله را به نیمکت بدرقه کند. در ابتدای نقل و انتقالات تصور می شد لغو قرارداد یاسین با سپاهان به معنای انتقال دائمی او به پرسپولیس باشد اما با گذشت زمان شانس طرفین برای امضای قرارداد همکاری کمتر و کمتر شد تا اینکه در حال حاضر نه لیست پرسپولیس. جایی برای سلمانی دارد و نه یحیی حاضر به جذب این بازیکن است.

ادامه همین مطلب: حذف گزینه جنجالی از قرارداد پرسپولیس/ ماجرای عجیب پورعلیگنجی و اسدبیگی



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نکته جالب در مورد رفیعی این است که او فصل گذشته تصویری متفاوت از فوتبالش به نمایش گذاشت و با دوندگی بیشتر و حضور همزمان در دفاع و حمله مهره مورد نظر یحیی گل محمدی شد.