دو کاپیتان بارسا: ستون های موفقیت لاروخا در جام جهانی

جوردی آلبا برخلاف بوسکتس که همیشه از سوی لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت می شد، مدتی با خشم انریکه مواجه شد اما با نمایش های خوب در تیم بارسلونا توانست نظر سرمربی لاروخا را تغییر دهد و برگردد. به تیم ملی

بوسکتس از سال 2009 در تیم ملی اسپانیا حضور داشته و 139 بازی ملی در کارنامه خود دارد. آلبا از سال 2011 در لاروخا بازی می کند و 89 بازی داخلی داشته است. بوسکتس چهارمین جام جهانی خود را در قطر تجربه می کند و آلبا برای سومین بار در جام جهانی شرکت می کند.

رسانه های اسپانیایی از بوسکتس و آلبا به عنوان مهره های اصلی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر یاد می کنند. دو فوتبالیستی که 71 بازی ملی را با هم انجام داده اند و بازی های بیشتری را با پیراهن بارسا با هم انجام داده اند و به همین دلیل حتی با چشمان بسته هم می توانند بازی یکدیگر را حدس بزنند و در هر نقطه از زمین هم تیمی خود را پیدا کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، دو ستاره باتجربه بارسا و تیم ملی اسپانیا، در جام جهانی قطر وظیفه انتقال تجربه به بازیکنان جوان را بر عهده گرفته اند و آنها ستون های موفقیت لاروخا هستند.

دو کاپیتان بارسا: ستون های موفقیت لاروخا در جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1853565
23 نوامبر 1401 در 22:41
14.7 هزار |

8نقطه نظر

انتظار می رود بوسکتس در کنار دو ستاره جوان بارسلونا: پدری و گاوی، هافبک فیکس لاروخا باشد. هر دوی این ستاره های جوان به تجربه بوسکتس در بارسلونا وابسته هستند و او را الگوی اصلی فوتبالی خود می دانند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیا که به دنبال کسب دومین قهرمانی خود در تاریخ جام جهانی قطر است، با تیمی جوان وارد این مسابقات می شود. 20 نفر از 26 بازیکنی که در لیست نهایی لاروخا قرار دارند برای اولین بار در جام جهانی حضور دارند. در این شرایط، بار اصلی انتقال تجربه به تیم جوان اسپانیایی بر دوش دو کاپیتان بارسلونا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا است.