راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز اعتراف کرد که به چارلی ساویج توصیه کرده منچستریونایتد را ترک کند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز اعتراف کرد که نقش کلیدی در جدایی دائمی چارلی ساویج از منچستریونایتد داشته است.

البته چارلی در یونایتد در رتبه های بالاتری قرار گرفت اما در تابستان امسال باشگاه را ترک کرد و دوباره به دنبال چراگاه بود.

او پس از سقوط آنها از چمپیونشیپ فصل گذشته، به طور دائم توسط تیم لیگ یک ردینگ با قراردادی چهار ساله امضا شد.

چارلی اولین بازی خود را برای بزرگسالان در دسامبر 2021 برای یونایتد انجام داد. گفته می شود شیاطین سرخ دارای بند فروش قابل توجهی در قراردادی هستند که باعث شد او به ردینگ منتقل شود.

پیج با خبرنگاران صحبت کرد و اعتراف کرد که به این بازیکن 20 ساله گفته است که ممکن است لازم باشد اولدترافورد را به نفع حرفه خود ترک کند.

سرمربی ولز توضیح داد که صراحتاً به فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون گفته است که با رفتن به جای دیگر و تبدیل شدن به یک بازیکن تضمینی در تیم اصلی بهترین خدمات را به او خواهد داد.

در سال 1994، رابی ساویج، پدر چارلی، راه یافتن به ترکیب اصلی یونایتد را سخت دید و به همین دلیل انتخاب شد تا قبل از اینکه در نهایت در لسترسیتی فرود بیاید، به کرو کامل شود.

چارلی اکنون در مسیر بازی دوستانه ولز مقابل جبل الطارق در راکسام قرار دارد.

پیج گفت: “من می دانم که رابی سال ها پیش زمانی که منچستریونایتد را ترک کرد و به کرو رفت، چه مشکلاتی را پشت سر گذاشت.”

من در چند ماه گذشته با چارلی در تماس بودم و به او گفتم که اگر می‌خواهد حرفه‌ای باشد و فوتبال بین‌المللی می‌خواهد باید بیرون برود و فوتبال رقابتی بازی کند.

او این توصیه را قبول کرد و به ردینگ رفت، جایی که خوب بازی می کند و گل می زند. او در ماه سپتامبر با ما در حالت آماده باش بود و اکنون مرحله بعدی پیشرفت خود را پشت سر می گذارد و شایسته آن است.”

چارلی تاکنون برای ردینگ در 12 بازی دو گل به ثمر رسانده است.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/10/wales-manager-rob-page-admits-he-advised-charlie-savage-to-quit-manchester-united-270604/ منبع: