رحمتی 3 بازیکن به قلعهنویی، 3 بازیکن به عنایتی داد


سرویس خبر شماره: 1941457
ژوئن 11, 1402 در 23:26
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته لیگ برتر که در 17 دیدار و حداقل یک بازی مقابل پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتور و … عملکرد خوبی با بسته نگه داشتن دروازه داشت. از این تیم تاکنون سه بازیکن به اردوی تیم بزرگسالان و سه بازیکن به تیم فوتبال المپیک دعوت شده اند.

1882434

محمدرضا آزادی مهاجم بزرگ آلومینیوم که فصل گذشته 7 گل به ثمر رساند و جزء جدایی ناپذیر رحمتی بود، با توصیه امیر قلعه نویی برای کسب تجربه حضور در اردوی تیم ملی به اردو فراخوانده شد.

علاوه بر این سه بازیکنی که در اردوی تیم ملی بزرگسالان شرکت خواهند کرد، محمدجواد کیا (دروازه بان)، محمدرضا شکیبخو (هافبک) و مجتبی فخریان (مهاجم) نیز به عنوان بازیکن آلومینیوم در اردوی تیم المپیک ایران حضور دارند. و در لیست رضا عنایتی قرار گرفته اند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

سید محمد احسن حسینی، مدافع چپ و وسط آلومینیوم پس از یک فصل در جمع شاگردان سید مهدی رحمتی و عملکرد قابل اعتماد او در خط دفاع، توانست برای اولین بار تجربه حضور در تیم ملی را به دست آورد. از این تیم

1882436

سپاهان اول و آلومینیوم دومین تیمی هستند که بیشترین نماینده را در بین تیم ملی بزرگسالان و امید دارند.

رحمتی 3 بازیکن به قلعهنویی، 3 بازیکن به عنایتی داد

حسین پورحمیدی دروازه بان موفق آلومینیوم اراک که فصل گذشته با 17 کلین شیت دومین گلزن لیگ برتر بود و به توصیه امیر قلعه نویی به اولین اردوی تیم ملی دعوت شد، بار دیگر این موضوع را تجربه کرد. و در لیست جدید قرار گرفته است.