رنار: برای جام جهانی باید سطح دیگری داشته باشیم

وی ادامه داد: ما باید به خوبی آماده باشیم. حضور هواداران انگیزه ای برای ما خواهد بود زیرا بازی در قطر برگزار می شود. بازی اول مقابل آرژانتین بسیار سخت خواهد بود، بنابراین باید بازی های مقدماتی را فراموش کنیم و آماده شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رنار سرمربی فرانسوی پس از قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر خطاب به تیم ملی عربستان گفت: 7 ماه پیش رو داریم و بازی های زیادی در لیگ داریم. در حال حاضر نمی توان دانست با چه بازیکنانی در جام جهانی بازی خواهیم کرد. تا پایان لیگ بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت و عملکرد آنها را در باشگاه خود ارزیابی می کنیم.

سرمربی فرانسوی درباره برنامه خود برای آماده سازی عربستان گفت: در ماه ژوئن به دلیل جام ملت های اروپا نمی توانیم با تیم های اروپایی بازی کنیم اما خوب است که با تیم های آمریکای جنوبی در حالت استراحت بازی کنیم.

تیم عربستان در گروه C با آرژانتین، مکزیک و لهستان همگروه شد. رنارد گفت: “از آنجایی که قهرمانان کوپا آمریکا آرژانتین، لهستان و مکزیک فوتبال و فوتبال گروهی عالی بازی می کنند، تیم ملی عربستان سخت کار می کند، اما این جام جهانی است که ما باید در آن شرکت کنیم.”

وی در پایان گفت: آرزوی ما عبور از مرحله گروهی و سپس مرحله نهایی یک شانزدهم است اما تلاش زیادی می طلبد؛ بنابراین تلاش می کنیم تا تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817638 |
13 جولای 1401 ساعت 02:20 |
3,147 |

0نظرات

بازی اول مقابل آرژانتین سخت است

هروا رنار گفت: هدف تیم ملی عربستان در جام جهانی صعود از گروه و مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

رنارد درباره احتمال تکرار موفقیت تیم عربستان در حذف از گروهی مانند جام جهانی 1994 گفت: “هر تیمی می خواهد بهترین های خود را در جام جهانی ارائه دهد.” مهمترین چیز این است که در طول مسابقه عملکرد خوبی داشته باشید زیرا در سطح دیگری از رقابت است.