روانخواه: پارس جنوبی دیگر مال تهران نیست!


سرویس خبر شماره: 2016258
3 مه 1403 در 05:58
179 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امید روانخواه می گوید این تیم در مدت حضورش در پارس جنوبی جم تمام تمریناتش را در شهرش انجام داد.

روانخواه: پارس جنوبی دیگر مال تهران نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری حاضر شد و با 38 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

روانخواه ابتدا می گوید: پیروزی امروز را به هواداران پرشور حاضر در ورزشگاه و تماشاگران در خانه تبریک می گویم. من به ویژه به همکارانم و بازیکنان غیور تیم تبریک می گویم. من دوست دارم که گفتگوهای اینجا اصولی و قانع کننده است. خیلی سخت است که هر هفته تیم خود را از نظر کیفیت در سطح خوبی نگه دارید. ما واقعاً با این امکانات دست و پنجه نرم می کنیم.

روانخواه ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد پروازمان کنسل شد و با اتوبوس به تبریز رفتیم و ساعت 2:30 بامداد رسیدیم و روز بعد با همان کیفیت بازی کردیم. اینها بر سلامت و تمرکز بازیکنان تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که من اصرار دارم که تیم برای هر شهر در نظر گرفته شده است و باید در آنجا تمرین کند.

روانخواه افزود: ما سختی‌های زیادی داشتیم، اما در تاریخ این تیم این‌قدر تمرین تیمی در جام جم نبوده است. می گفتیم تیم مال تهران است چون آنجا تمرین می کردند، اما الان اشتیاق برای تیم بیشتر شده است. این برای من یک موفقیت است زیرا من اهل اینجا هستم و ما از یک فرهنگ هستیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی