روزبه حق دارد اینطور بخندد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد او در سال قهرمانی استقلال که فرهاد مجیدی برای فرانسه کلید خورد و در دفاع و هافبک مورد استفاده قرار گرفت، آنطور که باید به چشم نیامد و همین موضوع روزبه را بدرقه کرد. تیم ملی انجام داد، اما شروع فصل جدید و اعتماد ویژه ریکاردو ساپینتو به شماره 4 تیمش باعث شد او جام جهانی 2022 و شاید جام ملت ها را نیز تجربه کند.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

چشمی که جزو دعوت شدگان به اردوی جدید تیم ملی است، در تمرین روز گذشته با روحیه بالا زیر نظر قالنویی کار کرد و امیدوار است بتواند دوباره برای ایران بازی کند و نشان دهد که چقدر خوب است، آماده و سرحال است و می تواند تاثیرگذار باشد.

1834497

عملکرد روزبه کشمی در فصل جدید که در پست هافبک دفاعی استقلال بازی می کرد به قدری تاثیرگذار و تاثیرگذار بود که ساپینتو از او به عنوان مهره کلیدی آبی ها یاد می کند و کارلوس کی روش نیز از این بازیکن سود می برد که توانست با یک گل دیدنی مقابل ولز پاسخ داد. به پرتغالی ها اعتماد کنید.


سرویس خبر شماره: 1896967
02 آوریل 1402 ساعت 09:00
6.4K |

0نقطه نظر

هافبک ملی پوش استقلال برای بازی مقابل روسیه و کنیا آماده است.

روزبه حق دارد اینطور بخندد (عکس)

روزبه که بعد از جام جهانی پیشرفت زیادی کرد و در سه ماه اخیر موفق شد دو گل مهم به پرسپولیس و ملوان انزلی بزند، علاوه بر اینکه بازی های موثری برای استقلال انجام داد، هم خط دفاعی تیمش را پوشش داد و هم مهاجم به موقع گلزنی کرد. روند خوب خود و تیمش را حفظ کند.