رونالدو در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت

تدی شرینگهام گفت: “من فکر می کنم وقتی به سه گل رونالدو مقابل تاتنهام نگاه می کنید، می بینید که او آماده است و همچنان یک نیروی قابل محاسبه است. در گذشته ما گل های زیادی مانند رونالدو دیده ایم.” او اولین گل خود را مقابل تاتنهام به ثمر رساند و دومین گل خود را در محوطه جریمه به ثمر رساند و روی گل سوم به هوا بلند شد و دقیقا همان جایی که می خواست ضربه ای زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو مقابل تاتنهام و هت تریک دیدنی، خبرها حاکی از آن است که این بازیکن در صورت عدم موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پایان این فصل، ممکن است یونایتد را ترک کند. اما تدی شرینگهام، گلزن مهم یونایتد در فینال 99 مقابل بایرن مونیخ مدعی شد که این تصمیم تا پایان فصل به تعویق خواهد افتاد.

فکر می کنم همه چیز در مورد آینده رونالدو و ماندن او در منچستریونایتد به اتفاقاتی که در پایان فصل رخ می دهد بستگی دارد. من فکر می کنم در حال حاضر فراز و نشیب های زیادی در نتایج یونایتد وجود دارد. یونایتد در حال حاضر یک سرمربی موقت دارد و مشخص نیست فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. چه کسی این تیم را در تابستان هدایت خواهد کرد؟ این سوالات برای همه در منچستریونایتد است، نه فقط رونالدو. در حال حاضر هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و سرنوشت این باشگاه بزرگ چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تدی شرینگهام مهاجم سابق منچستریونایتد مدعی شد که کریستیانو رونالدو هنوز آمادگی جسمانی دارد.


سرویس خبر شماره: 1815458 |
24 مارس 1400 ساعت 16:50 |
6,046 |

1نظرات

تدی شرینگهام: