رونالدو و امتناع از یک جمله جنجالی; من همچین چیزی نگفتم

به گزارش دوشنبه شب “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو با ارائه یکی از بهترین بازی های فصل خود، موفق شد در پیروزی 3-0 این تیم مقابل برنتفورد گلزنی کند و در برتری تیمش نقش آفرینی کند. بعد از بازی بود که عکسی از این بازیکن 37 ساله منتشر شد که انگار می خواست به دوربین های تلویزیون اولدترافورد بگوید: “هنوز تمام نشده”. رونالدو در آن زمان پس از قهرمانی در لیگ برتر مقابل برنتفورد، ترفندی افتخارآمیز انجام داده بود و لب خوانی ها به این جمله ستاره پرتغالی اشاره می کرد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال یونایتد محکومیت جنجالی منتسب به او را رد کرد.


سرویس خبر شماره: 1822669 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 18:12 |
4,879 |

4نظرات

اما حالا یکی از هواداران این بازیکن همین ویدیو را با این مضمون منتشر کرده و رونالدو در پاسخ گفت که چنین چیزی نگفته است. به این ترتیب این گفته جنجالی که در روزهای اخیر جوهر زیادی را به همراه داشته، از سوی رونالدو تکذیب شده است.

البته هنوز تردیدهایی در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی در پایان فصل وجود دارد و برخی اخبار حاکی از آن است که رونالدو تنها پس از یک سال می تواند بازیکنان یونایتد را ترک کند. رونالدو در این فصل 24 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است که 18 گل آن در لیگ برتر است. بنابراین با وجود تمام انتقادات، رونالدو همچنان بهترین گلزن یونایتد است و رکورد قابل توجهی در بین ستارگان لیگ برتر از خود به جای گذاشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی