رویارویی با بارسا؛ پیشنهاد تمدید پی اس جی به مسی


سرویس خبر شماره: 1845792
08 مهر 1401 ساعت 09:51 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن به لیونل مسی ستاره آرژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند تا تلاش های بارسلونا را خنثی کنند.

رویارویی با بارسا؛  پیشنهاد تمدید پی اس جی به مسی


سران پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد جدید با این ستاره آرژانتینی بسیار جدی هستند و علاقه زیادی به حفظ مسی در این تیم دارند. مهمتر از همه ناصر الخلیفی به عنوان رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته است تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن در پارک دو پرنس به کار گیرد و آماده است تا مذاکرات با او را در مرحله نهایی پیگیری کند.
طی چند ماه گذشته، بارسلونا بارها احتمال بازگشت مسی به نیوکمپ را پس از پایان قراردادش با PSG مطرح کرده است. سران این باشگاه امیدوارند با بازگرداندن این بازیکن به نیوکمپ حتی برای یک سال در آخرین سال های فوتبالش خاطره بد جدایی غم انگیز او از این باشگاه را پاک کنند و نشان دهند که قدر ستاره آرژانتینی را می دانند.
بازگشت مسی به بارسا نیز تاثیر بسزایی در بهبود شرایط این باشگاه خواهد داشت که همچنان در تلاش برای پرداخت بدهی ها و بهبود شرایط اقتصادی خود از نظر مالی و تبلیغاتی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن می تواند آزادانه پارک دو پرنس را ترک کند.
تلاش بارسا و صحبت های سران این باشگاه و همچنین ژاوی هرناندز زنگ خطر را برای سران پاری سن ژرمن به صدا درآورده و حالا کادناسر اعلام کرده است که باشگاه فرانسوی پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد این بازیکن ارائه کرده است. تا ژوئن 2023 به وی ارائه شد.
این پیشنهاد شامل تمدید قرارداد یک ساله با گزینه تمدید یک ساله است و دستمزد این بازیکن برابر با دستمزد فعلی 30 میلیون یورو در سال است. در واقع مفاد این قرارداد بسیار شبیه قراردادی است که دو سال پیش مسی را به این باشگاه آورد.