ساپینتو در بازی گذشته به سازمان لیگ نرفت

در حالی که ظهر امروز اعلام شده بود نشست خبری سرمربیان دو تیم در روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که محل برگزاری کنفرانس ریکاردو ساپینتو در کمپ مرحوم حجازی خواهد بود تا پایان جنگ آبی ها با سازمان لیگ در بازی پایانی فصل ادامه خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربیان استقلال و پرسپولیس امسال در دیدارهای میزبانی تیم رقیب به مکانی غیر از محل تعیین شده از سوی تیم مقابل رفتند و حالا این اتفاق در آخرین بازی فصل رخ داد.

در تمامی مسابقات استقلال، سازمان لیگ ساختمان روابط عمومی خود را به عنوان محل برگزاری جلسه سرمربی استقلال تبلیغ می کرد، اما در دیدارهایی که آبی ها برگزار می کردند، فرهاد مجیدی هرگز به سازمان لیگ راه پیدا نکرد.

1879470

ریکاردو ساپینتو در آخرین بازی این فصل حاضر نشد برای نشست خبری به سازمان لیگ بیاید.

ساپینتو در بازی گذشته به سازمان لیگ نرفت

باشگاه استقلال از فصل گذشته درگیری های زیادی با سازمان لیگ داشت تا در مسابقاتی که میزبانی می کند، محل برگزاری مسابقات را در محل مورد نظر برگزار کند. سوالی که در ابتدا از سوی سازمان لیگ مورد مناقشه قرار گرفت اما آبی ها بر درخواست خود پافشاری کردند و موفق شدند.


سرویس خبر شماره: 1940791
Jun 8, 1402 @ 23:45
12.1 هزار |

7نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا نشست خبری پیش از دربی پایتخت برگزار می شود که سرمربیان استقلال و پرسپولیس مانند 2 فصل گذشته در محل های جدا از هم با اصحاب رسانه و خبرنگاران دیدار خواهند کرد.

این در حالی است که در دربی خارج از خانه فصل قبل که به میزبانی استقلال برگزار شد، سرمربی پرسپولیس از رفتن به محل تعیین شده آبی ها خودداری کرد و فرهاد مجیدی برای دربی بازگشت و تلافی کرد.