ستاره استقلال گامی به سوی جدایی/ اقدام غیرمنتظره حال و هوای آبی ها را تکان داد

تصور می شد سیاوش یزدانی با بازگشت به ترکیب اصلی استقلال و احتمالا گلزنی مجدد برای تیمش بار دیگر بحث سر زبان ها باشد، اما مدافع ترکیه ای باشگاه استقلال با انتشار یک اعتراض ناگهانی به سر زبان ها افتاد. پیامک به سرمربی خود در توییتر! یزدانی بدون اینکه توضیحی در مورد علت انتقاد ماتروها از سرمربیش بدهد مراسمی که در تمرین استقلال به مناسبت تولدش برای او برگزار شد را زیر سوال برد و با فحاشی این جمله را نوشت: تولدش را ندیده است. !
بر کسی پوشیده نیست که چرا یزدانی این جملات را خطاب به سرمربی خود گفته است اما اتفاقی که افتاد سایه تیره ای بر روابط این مدافع و سرمربی پرتغالی استقلال خواهد انداخت. پس از انتشار این توئیت، ساپینتو بلافاصله در جریان صحبت های یزدانی قرار گرفت و جملات به او ترجمه شد، اما نمی توان سرمربی استقلال را به خاطر پارتی کوچکی که در تمرین به درخواست مسئولان و مشارکت همه بازیکنان به سمت او زده شد، مقصر دانست. .
از طرفی ساپینتو یک خارجی است و خیلی از حال و هوای این روزها خبر ندارد و بعید نبود اگر باشگاه استقلال مراسم کوچکی برای سرمربی خود تدارک نمی دید، او هم با ناراحتی او روبرو شوید
یزدانی عجیب و غریب باید با محاسبات دقیق تری به این مشکل واکنش نشان می داد و حتی از توئیت درباره این ماجرا اجتناب می کرد تا تیمش را به بلاتکلیفی جدید نکشاند.
باشگاه استقلال نیز متاثر از اتفاقات هفته های گذشته بود و برای چند روز فضای آرامی را تجربه کرد و انتظار می رفت که جو ایجاد شده به تدریج ثبات فکری بیشتری را به فضای این باشگاه بیاورد که واکنش یزدانی در این مورد می تواند منجر شود. التهاب را به مرکز استقلال برگرداند.
صرف نظر از همه این مخاطرات، به نظر می رسد این واکنش بی ارتباط با نیمکت نشینی آقای دفاع نیست و بحث جدایی احتمالی او در نیم فصل دو هفته پیش نیز توسط رسانه ها مطرح شده است. بعید نیست که واکنش آقای دکتر ناشی از بازی نکردن در تیم استقلال باشد، اما انتخاب چنین روشی برای اعتراض به سرمربی تیم، بازگشت او را به تاخیر می اندازد تا بازگشت او را تسهیل کند.
یزدانی و هر بازیکنی باید بپذیرد که فارغ از هر مسایل اجتماعی، سرمربی تیمش در جایگاهی است که نباید شخصیت او را با چنین ادبیاتی پایمال کرد. با این حال یزدانی قدری شاید باید به این فکر کند که چگونه صبر خود را افزایش دهد تا در آستانه یک دیدار مهم جو تیمش را متشنج نکند و رقبا را برای این اظهارات خوشحال نکند. یزدانی علاوه بر استفاده از عبارتی نامناسب، زمان اشتباهی را نیز برای طرح این موضوع انتخاب کرده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال