سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاق هستند در مورد انتخاب لباس های منچستریونایتد نظری داشته باشند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


سر جیم رتکلیف و سازمان INEOS او مشتاق هستند که کنترل آنها در باشگاه تا حد انتخاب لباس هایی که بازیکنان در آینده بپوشند گسترش یابد.

راتکلیف در آستانه تصویب سرمایه گذاری جزئی 25 درصدی خود در یونایتد است.

به عنوان بخشی از قرارداد تاجر انگلیسی با گلیزرها، انتظار می رود که کنترل کامل عملیات ورزشی باشگاه از جمله جنبه هایی مانند نقل و انتقالات و جذب نیرو به او داده شود.

رتکلیف در مورد جنبه تجاری نیز حرفی برای گفتن خواهد داشت زیرا پذیرفته شده است که پویایی تجاری و ورزشی شیاطین سرخ دست به دست هم می دهند.

گمان می رود که غول پتروشیمی می خواهد یونایتد را تحت یک بازنگری اساسی قرار دهد.

او پیش از این در انتصاب عمر برادا از منچسترسیتی به عنوان مدیرعامل بعدی شیاطین سرخ و جانشین بلندمدت ریچارد آرنولد بسیار مهم بود.

ورودهای بیشتر با یک مدیر فوتبال در دستور کار بعدی INEOS قرار دارد.

همچنین این احتمال وجود دارد که یونایتد یک رئیس استخدام با چندین نامزد در دست بررسی داشته باشد.

به گفته مایک کیگان، از دیلی میل، سطح کنترل و نظارتی که رتکلیف می‌خواهد، به گونه‌ای است که او مشتاق است در مورد لباس‌هایی که بازیکنان در طول بازی‌های آینده در آینده می‌پوشند، بسنجید، زیرا او قصد دارد سلطنت خود را آغاز کند.

مایک کیگان گزارش می‌دهد: «رتکلیف و شرکای یونایتد همه بخش‌های عملکرد فوتبال یونایتد را مورد بررسی قرار داده‌اند – از جمله انتخاب لباس‌ها».

با این حال، آنها باید 12 ماه منتظر بمانند تا در این زمینه نظر بدهند، زیرا موضوعات یونایتد برای فصل 2024-25 قبلاً انتخاب شده است و در حال حاضر در حال تولید هستند.

توجه رتکلیف و افرادش حتی به جزییات جزئی، خبر خوشایندی برای هواداران یونایتد خواهد بود.

اخیراً تأیید شد که آدیداس پس از شکایت بازیکنان مبنی بر تنگ بودن بیش از حد پیراهن‌ها، سرانجام مشکلات یونایتد را حل کرد.

به عنوان راه حل، ستارگان تن هاگ به استفاده از ماکت ها متوسل شدند – وضعیتی که ماه ها ادامه داشت.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/12/sir-jim-ratcliffe-and-ineos-eager-to-have-a-say-on-man-uniteds-choice-of-kits-275989/ منبع: