سیمئون: بگذار وینیسیوس هر طور که می خواهد شادی کند


سرویس خبر شماره: 1844085
26 سپتامبر 1401 ساعت 16:10
353

0نقطه نظر

روی تیمم تمرکز می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از هفته ششم لالیگا، رئال مادرید فردا شب در متروپولیتانو اتلتیکو میزبان خواهد بود. اتلتیکو از پنج بازی 10 امتیازی دارد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد، اما رئال با 5 پیروزی متوالی و 15 امتیاز صدرنشین است. در روزهای اخیر ماجرای گل های وینیسیوس جنجال های زیادی به پا کرده است و در آستانه دربی شرایط خاصی را شاهد هستیم.

حاشیه های وینیسیوس و اظهار نظرهای نژادپرستانه علیه اوما در شهری زندگی می کنیم که مردم از هر نژاد بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کنند. ما همه انسان و برابر هستیم.”

وضعیت آنتوان گریزمان:ژائو و موراتا فردا از ابتدا بازی خواهند کرد و گریزمان نشان داده که در 30 دقیقه آخر کارآمدتر کار می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

واقعا شرایط خوبیهرئال تیم فوق‌العاده‌ای است و ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد. آنها در مسیر پیروزی هستند و ما قطعاً کار سختی در پیش داریم. بازی را به سمتی که دوست داریم و می خواهیم هدایت کنیم.”

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری درباره این دیدار و شادی گل های وینیسیوس صحبت کرد. تمرکز من فقط روی بازی فردا است و کاری به حاشیه ندارم. بگذارید وینیسیوس هر طور که صلاح می داند شادی کند. می خواهیم فردا رئال را شکست دهیم و در رده های بالاتر صعود کنیم. جایگاه خوبی در جدول نداریم و کسب سه امتیاز بازی فردا بسیار مهم است. بازی مقابل رئال همیشه برای هواداران بسیار مهم است.

دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری دربی مادرید گفت که با شادی گل وینیسیوس مشکلی ندارد و روی بازی و برد مقابل رئال مادرید تمرکز کرده است.

سیمئون: بگذار وینیسیوس هر طور که می خواهد شادی کند

وضعیت مجروحاناوبلوک مشکلی ندارد و فردا بازی می کند. با این حال ساویچ و خیمنز را نداریم.