طرفدار جوان از دست نمی دهد – ورزش سه

هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و با برد شیرین خارج از خانه مقابل نفت آبادان چند پله دیگر در جدول لیگ برتر صعود کرد.

هوادار جوان ضرر نمی کند

ارزش کار بی صدا همی و هواداران در این است که هشت بازیکن جوان را به زمین بفرستند که اکثر آنها حتی تجربه بازی در لیگ های اول، دوم و سوم بزرگسالان کشور را نداشته اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادارانی که در 6 بازی اخیر خود در لیگ و حذفی شکست نخورده اند، برای هفتمین هفته متوالی با پیروزی خارج از خانه مقابل نفت آبادان امتیاز کسب کردند و در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

1797994
آبی و ارغوانی ها با 3 برد و 4 تساوی در 7 بازی اخیر خود به عدد تک رقمی جدول لیگ برتر پیوستند. در مجموع با تلاش تا اینجای کار ساکت الهامی توانستند برای اولین بار به مرحله حذفی صعود کنند و ضمن تلاش برای ادامه ماجراجویی های جام حذفی، رویای ماندن در جدول پایانی لیگ برتر را نیز در سر دارند. .

ساکت الهامی و شاگردانش که در 6 بازی اخیر خود مقابل ذوب آهن و چادرملو پیروز شده و فولاد، نساجی، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان را متوقف کرده اند، با برتری مقابل نفت آبادان پله هایی را طی کرده و در نساجی، ملوان فوق قرار دارند. پیکان، ذوب اهن. مس کرمان، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در رده نهم با ارزش جدول لیگ برتر قرار گرفتند و فاصله امتیازی خود را با ششم به سه امتیاز کاهش دادند.


سرویس خبر شماره: 1868390
14 فوریه 1401 @ 19:36
6.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر