طعنه سنگین جواد نکونام به موریس/ به بازیکنش می گوید بخواب و باکلاس!

وی افزود: یک بطری آب در زمین افتاد حالا نمی دانم چه چیزی پرتاب شد که کاملا اشتباه بود. اما به دلیل کار سنگین و اتلاف وقت تیم را از روی نیمکت سپاهان بردند. به بازیکنشان گفتند روی زمین بخواب، برانکارد آوردند، اجازه ندادند بیرون. این کاری است که گلوله ها در فوتبال ایران انجام می دهند. هیچ مربی نمی تواند بگوید که اینطور نیست. هیچ مربی نمی تواند بگوید این فوتبال ایران است، برای برد باید جنگید، باید با داور کمیته انضباطی مبارزه کرد، فوتبال ما جنگیدن و جنگیدن است. امروز همه ما دیده ایم که لیدرهای جدول با این هزینه و شرایط وقت تلف می کنند. آنها می خواهند در فوتبال پیروز شوند. دو تیم رقابت می کنند، یک تیم باید برنده شود، هیچ اتفاق دیگری نمی افتد. یکی از دو تیم باید برنده بازی باشد. در مورد داوری بازی با باشگاه صحبت کرده بودم، باشگاه باید در این زمینه قوی تر عمل کند، چون در فوتبال هیچکس به فولاد خوزستان اهمیت نمی دهد. فوتبال برای 4-5 تیم است که همه چیز در حال رخ دادن است و همه چیز تحت کنترل است. حرکات و صحبت هایی که مربیان دیگر می زنند، اینجا برای ما تصمیم می گیرند و در میانه میدان اجرا می کنند. ببینید در فوتبال ما چه می گذرد، مربیان دیگر چه می کنند. کاملا خنده دار یک مسابقه بردیم، یک هفته به ما امتیاز دادند.

نکونام درباره آرامش نیمکت نشینی گفت: شما امروز نیمکت نشینان حریف را دیدید، نیمکت پرسپولیس، استقلال و سایر تیم ها را دیدید، همه را دیدیم. نکونام به هیچکس احترام نمی گذارد، کار خودش را می کند. او با همه برای حق تیمش می جنگد، این چیزی است که خیلی ها دوست ندارند چون جواد معروف نیست، او به این موفقیت می رسد، او باید دشمن داشته باشد، اشکالی ندارد، من دشمنان زیادی دارم، آنها نیز قابل احترام هستند. من 6 سال مربی بودم، از اولین تیمی که مربیگری کردم تا الان همیشه موفق بوده ام. هر سال موفق شده ام. فوتبال همین است. من هر سال موفق می شوم و هر سال جام می برم. فوتبال اصلا اینطور نیست. فوتبال منطقی است، دشمنان هم منتظرند، اگر فولاد نتیجه نگرفت صبر کنند. فوتبال همین است. تیم های بزرگ دنیا را ببینید، ملی پوشان را هم ببینید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در خصوص اینکه بقیه لیگ و همچنین بازی با الفیصله عربستان را چگونه می بیند، گفت: من همیشه حقیقت را گفته ام که شرایط ما ایده آل نیست. ما نمی توانیم مهاجمان را عوض کنیم، دستیار نداریم، شرایط خوبی نداریم. چیزی نیست که باشگاه بخواهد یک مهاجم جذب کند. باید مهاجم جذب می کردیم اما در نیم فصل با اتفاقاتی که افتاد فقط گفتند باید هزینه را مدیریت کنیم. به باشگاه هم اعلام کردم وقتی مدیریت بخواهد هزینه کند این اتفاق می افتد. وقتی بازیکنی مصدوم می شود از لیست خارج می شود، این اتفاقی است که در فوتبال می افتد، لیست ما سه جای خالی داشت، سه بازیکن مصدوم را تعویض کردیم، باید بازیکن داشتیم و نمی توانستیم این کار را انجام دهیم و باید کمک بگیریم. . اما وقتی باشگاه به من گفت که باید هزینه ها را مدیریت کنیم و برای جذب بازیکن مشکل داریم، به باشگاه گفتم مشکلی نیست، تیم نمی تواند در سه جبهه بجنگد و باشگاه هیچ توقعی از من ندارد. شرایط تیم الان به گونه ای است که باید به تیم ثبات بدهیم و بازی های خوب و قابل قبولی انجام دهیم، دلیل موفقیت ما همین است. درست است که 2-3 بازیکن گرفتیم اما در شرایطی که به مهاجم نیاز داشتیم نتوانستیم کاری را که باید انجام می دادیم. خود شما دفاع وسط و بازیکنان خارجی سپاهان را دیده اید. توپ های نفوذ در لحظه موثر هستند.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: وقتی باختی دیگر غصه نمی خوری، یک هفته ما را مشغول کردند، بیا، بیا، این کار را بکن، آن کار را بکن، بعد زنگ بزنند و عذرخواهی کنند. امیدوارم اتفاقی که افتاد به ما اجازه دهد که کنترل بیشتری داشته باشیم زیرا شما دیدید که چگونه تیم در دقیقه 100 هفته گذشته شکست خورد، امروز هم دیدید که چه اتفاقی افتاد. در فوتبال همه چیز در زمین نیست، رسانه ها، داور، کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، همه تیم ها این کار را می کنند. همه تیم ها جنگ، دعوا، نقشه و همه چیز دارند. هیچ کس نمی تواند بگوید این اتفاق برای من نمی افتد. تیم من خیلی زحمت کشید، واقعا از بازیکنانم ممنونم، خیلی خوب بازی کردند، سپاهان بدون هیچ شانسی اینجا شکست خورد. گفتم با کوچکترین اشتباهی در خطر مجازات هستیم و این اتفاق افتاد. روز قبل از بازی به ما گفتند عارف آقاسی چهار اخطاره است، ایوب را نداشتیم و مصدوم شد. در دفاع میانی فقط حزباوی و نژاد مهدی را داشتیم که باید از آنها استفاده می شد. آنها کارشان را خوب انجام دادند، با این حال، بازی با یک جوان باعث می شود بعدا اتفاق بیفتد، مشکلی نیست، مسئولیت من است. به همین دلیل است که فوتبال تا 10 سال آینده دو مدافع میانی خواهد داشت، عارف آقاسی و حزباوی که 24 و 19 ساله هستند، می توانند سال ها و سال ها برای ایران بازی کنند. این من را خوشحال می کند. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. . متأسفانه سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

نکونام در مورد اینکه هواداران بعد از دقیقه 50 شروع به شعار دادن کردند، گفت: “من به نظر همه احترام می گذارم. وظیفه من مربیگری است. من در فولاد دو جام بردم. دو بار به آسیا رفتیم. ما کار خودمان را انجام می دهیم. از کسی انتظار نداریم. برای تشکر از ما و ما انتظار نداریم کسی از ما تشکر کند.” و بپذیریم که فوتبال همین است، من فراز و نشیب های زیادی دیده ام. الان خیلی زود است، کمی بعد در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

جواد نکونام پس از باخت یک بر صفر در خانه مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: هفته گذشته تکرار کردم بازی ای است که با کوچکترین اشتباه تنبیه می شوید و در نهایت 3 امتیاز را از دست می دهید. دیدید که امروز نیروهای ما بدون حمله و بدون موقعیت گلزنی پیروز شدند. برخی از توپ ها علامت گذاری نشده بودند، نمی دانم چگونه علامت گذاری نشده بودند، توپ به تیر دروازه برخورد کرد و حالا صحنه ها را دیدم، خنده دار است که آن توپ ها علامت گذاری نشده اند.

وی افزود: توپ هایی که یکی دو قدم از دروازه فاصله داشت، گل نشد، نمی دانم چطور شد، شلوغ بود، تیم ما خوب بازی کرد. بازی های سپاهان را دیده بودم، همه تیم هایی که مقابل سپاهان بازی کردند به این تیم رفتند اما ما خیلی خوب بازی کردیم. حداقل باید دو گل به این تیم می زدیم، اما فوتبال همین است، زیبایی اش همین است. اما زشتی فوتبال را امروز دیدیم و با یک اشتباه و یک لحظه غفلت بازی را باختیم. اما در صحنه ای از مسابقه خطایی رخ می دهد که خنده دار است حالا فرقی نمی کند داخل 18 قدم باشد یا بیرون، اما زاهدی فر داور مسابقه به سود سپاهان خطا می کند. برو ببین خنده داره حریف بیرون میاد وقت تلف میکنه مربی حریف به بازیکنش میگه روی زمین بخواب تیم ما هم پنج تعویض انجام داد حریف هم پنج تعویض انجام داد اما فقط 5 دقیقه وقت اضافه حساب میشه. اما در دیدار با تراکتورسازی 9 دقیقه وقت اضافه گرفته می شود و 10 دقیقه گل می زنیم.

نکونام گفت: در فوتبال اگر می خواهید برنده شوید و نتیجه بگیرید باید خیلی چیزها را در نظر بگیرید و کنترل کنید. من در بازی قبلی به باشگاه گفتم می توانید بپرسید. به آقای فتاحی گفتم این بازی و بازی با تراکتور برای ما مشکل ایجاد می کند. امروز هم گفتم با زاهدی فر مشکل داریم، آیا امکان دارد زاهدی فر در نیم فصل سه بازی برای ما انجام دهد؟ قضاوت هایی که او در اینجا انجام داد به دلیل اشتباهاتی که انجام داد همه متناقض هستند. امروز علنا ​​نشان داد که با تیم فولاد مشکل دارد. بعد مربی محترم حریف به بازیکنش می گوید روی زمین بخواب و وقتت را تلف کن، باکلاس می شود. اما وقتی جواد نکونام بازیکن به زمین می‌افتد گل ضد فوتبال می‌شود، امروز دیدید سپاهان چه کرد، اصلا خنده‌دار بود. اتفاقاتی که افتاد همچنان روی زمین می خوابید.

وی درباره هوادارانی که از فولاد انتظار فوتبال هجومی دارند، گفت: شما بر اساس آنچه دارید فوتبال بازی می کنید. اینکه من در بزرگسالی بازی کنم یا به عنوان یک کودک یا به عنوان یک آینده، شما باید در پایان تصمیم بگیرید. هوادار احساسی حرف می زند، فوتبال منطق دارد. و اگر می خواهید تهاجمی بازی کنید؟ سپاهان امروز چطور بازی کرد؟ شما پاسخ سوال خود را دارید. از ابتدا است؛ سپاهان دفاع کرد و کشت و بازی را متوقف کرد و سه امتیاز را گرفت. فوتبال قوانین خاص خودش را دارد. در مورد سپاهانی صحبت می کنیم که سال ها برای قهرمانی در جام حذفی برنامه ریزی می کردند اما هنوز موفق به قهرمانی در لیگ نشده بودند.