طلسم جام جهانی همیشه جلوتر از شجاع است

خلیل زاده که با توجه به عملکردی که پیش از شروع رقابت ها داشت، انتظار می رفت در اولین بازی خود در جام جهانی شانس زیادی داشته باشد، در نهایت مشخص نبود که چرا کارلوس کارلوس به او فرصت نداد. این مدافع میانی که دو جام جهانی قبلی را به دلیل اختلاف نظر با سرمربی پرتغالی از دست داده بود، در زمان ویلموتس ها و سپس دراگان اسکوچیچ به یکی از عناصر خط دفاعی ایران تبدیل شد و به لطف آمار توانست نمایش دهد. . put با بازگشت کارلوس کی روش انتظار می رفت این بازیکن دوباره از لیست تیم ملی خارج شود اما سرمربی پرتغالی او را به لیست خود فراخواند.

کنعانی زادگان تنها در نیمه دوم بازی با انگلیس در این جام مورد استفاده قرار گرفت و شجاع خلیل زاده در تمام دقایق سه بازی ایران در این مسابقات نیمکت نشین بود.

با این حال شجاع خلیل زاده در هر سه بازی تیم ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا از روی زمین بازی تیمش را تماشا کرد و نتوانست فرصت بازی پیدا کند. در آن سه بازی، 6 بار دروازه ایران مقابل انگلیس افتاد و در آخرین بازی به دلیل نرسیدن به سهمیه صعود، مغلوب آمریکا شد.


سرویس خبر شماره: 1856558
9 آذر 1401 ساعت 16:56 |
19.8K |

13نقطه نظر

تیم ملی ایران در جام جهانی قطر با هفت گل خورده در سه بازی به کار خود پایان داد و دو عنصر دفاعی دعوت شده توسط کارلوس کی روش کمترین شانس را برای حضور داشتند.

طلسم جام جهانی همیشه جلوتر از شجاع است

خلیل زاده که دو دوره قبلی جام جهانی را به دلیل مشکل کی روش از دست داده بود، با وجود حضور در لیست نتوانست در این جام فرصت بازی پیدا کند، بنابراین با توجه به سن و سالش، رویای حضور در جام جهانی بعدی به پایان خواهد رسید. به او. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که بیشترین دقایق را در مرحله انتخابی جام جهانی داشتند و با کمترین گل خورده آمار دفاعی خاصی داشتند، در جام جهانی قطر توسط کارلوس. کی روش کوچکترین فرصتی برای بازی داشت.