فکر می کنم انریکه عمدا مقابل ژاپن شکست خورد

سانچز ادامه داد: انریکه هرگز آن را اعتراف نخواهد کرد. هیچ مربی نمی گوید که اجازه دادم حریف مقابل تیمم پیروز شود چون می دانستم به نفع ماست. اما حقیقت را می توان تشخیص داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیوید فیتلسون، روزنامه نگار این رسانه از سانچز پرسید: منظورت این است که آیا واقعا مطمئنی که اسپانیا به دنبال این نتیجه بود تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برزیل نرود؟


سرویس خبر شماره: 1856919
11 دسامبر 1401 در 5:40 ب.ظ
8.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هوگو سانچز:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوگو سانچز اسطوره مکزیکی رئال مادرید از جمله کسانی است که از شب گذشته و پس از باخت 2-1 اسپانیا مقابل ژاپن، این باخت را عمدی می دانند و معتقدند لوئیس انریکه n در این کوارتر مقابل برزیل قرار نگرفت. فینال او قصد دارد به عنوان تیم دوم گروه خود راه یابد.

اسطوره مکزیکی رئال مادرید در پاسخ گفت: “بله، مطمئنم. من در ذهن لوئیز انریکه نیستم، اما واضح است که او به دنبال فرمولی برای جلوگیری از بازی با برزیل در مرحله یک چهارم نهایی بود. بله، وقتی شما به دنبال چنین چیزی هستید. یک سناریو، شما ریسک می کنید، اما «انریکه تصمیم گرفت که این ریسک ارزشش را دارد. او شرط بزرگی را انجام داد.”

هوگو سانچز امروز در مصاحبه ای با ESPN مدعی شد که این شکست استراتژی لوئیز انریکه برای جلوگیری از رویارویی تیمش با برزیل در مرحله یک چهارم نهایی بوده است.

هوگو سانچز اسطوره رئال مادرید می گوید اسپانیا عمداً مغلوب ژاپن شد تا از بازی با برزیل جلوگیری کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می داند.

فکر می کنم انریکه عمدا مقابل ژاپن شکست خورد

در همین حال، اسپانیا دقایقی پس از نیمه دوم بازی خود مقابل ژاپن حذف شد و با نتیجه 2-1 عقب افتاد و کاستاریکا در همان زمان 2-1 آلمان را پیش انداخت. شاگردان انریکه نتوانستند نتیجه بازی خود را تغییر دهند و تنها به لطف پیروزی 4-2 آلمان در بازی خود از حذف نجات یافتند.