لیورپول 2-0 رنجرز: شاگردان باشگاه نبرد انگلیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که به دلیل نمایش نه چندان خوب خود در ابتدای فصل با انتقادات زیادی مواجه است، در بازی امشب مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال پیروزی بود تا روحیه خود را بالا ببرد.

در دقیقه 59 لیورپول فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت که مک گرگور ضربه دیوگو جوتا را با نوک انگشت مهار کرد تا نتیجه بازی بدون تغییر بماند. در دقیقه 74 لیورپول یک موقعیت استثنایی داشت که باز هم هدر رفت. ارسال خوب صلاح توسط دیاز در تیرک نزدیک به دروازه وارد دروازه شد که کینگ، مدافع اسکاتلند رنجرز، مسئول پنالتی لیورپول در زمانی که دروازه بان تیمش از میدان خارج بود، توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد. این کرنر با ضربه سر سیمیکاس و ماتیپ به بیرون فرستاده شد تا رنجرز از هجوم لیورپول نجات پیدا کند.

لیورپول خیلی سریع موفق به گلزنی شد. لیورپول در دقیقه 7 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. پس از یک بحث نسبتا طولانی بین بازیکنان لیورپول در مورد اینکه کدام بازیکن باید پشت توپ بایستد، ترنت الکساندر-آرنولد توانست شوت بزند. آرنولد که مدت ها به خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار می گرفت، با شلیک یک ضربه استثنایی به گوشه سمت چپ دروازه رنجرز، تیمش را 1-0 پیش انداخت.

در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول موفق شد رنجرز را در خانه 2-0 شکست دهد.

لیورپول 2-0 رنجرز: شاگردان باشگاه نبرد انگلیس

رنجرز در دقیقه 85 روی یک ضد حمله موفق شد بهترین موقعیت گلزنی خود را در این دیدار ایجاد کند. ماتوندو از سمت چپ به مرکز حرکت کرد و در حالی که توپ از کنار آلیسون گذشت و ساکالا آماده ارسال آن به دروازه بود، یک سانتر کم ارتفاع را به محوطه جریمه لیورپول فرستاد.

لیورپول در نیمه دوم بازی را خوب آغاز کرد و هفت دقیقه بعد از نیمه دوم پیش افتاد. لوئیس دیاز حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و وارد محوطه جریمه رنجرز شد. لوندستروم اولین تکل پای دیاز بود، اما لئون کینگ، مدافع رنجرز با بی احتیاطی به او تکل زد تا اینکه دیاز روی زمین افتاد و داور یک امتیاز پنالتی برای لیورپول گرفت. .نمایش دادن

لیورپول که در بازی ابتدایی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-1 مقابل ناپولی شکست خورد، در بازی برگشت آژاکس را با نتیجه 2-1 شکست داد تا امیدهای صعود خود در گروه A را زنده نگه دارد.لیورپول که از دو بازی 3 امتیاز داشت ، می دانست که اگر بخواهد به صعود امیدوار باشد باید رنجرز را شکست دهد.

محمد صلاح پشت پنالتی ایستاد و ضربه خود را درست در میانه دروازه شلیک کرد. مک گرگور که در سمت چپ شیرجه زده بود، سعی کرد ضربه صلاح را با پا مهار کند اما نتوانست گل دوم لیورپول را توسط ستاره مصری خود به ثمر برساند.

رنجرز یک دقیقه بعد فرصت دیگری برای گلزنی داشت. از روی یک کرنر، ضربه سر ساکالا می خواست وارد دروازه شود، اما الیوت در ضربه دوم دروازه تیمش را نجات داد. در برگشت، رنجرز باز هم دروازه حریف را هدف گرفت اما این بار آلیسون موفق شد توپ را مهار کند. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید. لیورپول اکنون با 6 امتیاز از سه بازی در رده دوم این گروه قرار دارد و ناپولی با 9 امتیاز صدرنشین است. آژاکس با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیورپول با تشویق این گل به حملات خود ادامه داد و دو موقعیت عالی در دقایق 13 و 15 بدست آورد که دیاز و نونز از دست دادند. نونز در دقیقه 34 فرصت گلزنی دیگری داشت که مک گرگور دروازه بان رنجرز با واکنشی عالی دروازه تیمش را بست. در دقایق بعد، لیورپول به فشار برای گل رنجرز ادامه داد، اما درخشش مک گرگور مانع از گلزنی دیاز و نونز شد. در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 قرمزها به پایان رسید.