ماهیگیر دوباره ناپدید شد! (عکس)

تیم فوتبال هال سیتی امشب ساعت 18:30 در ورزشگاه MKM به مصاف تیم فولام می رود و یکی از بازی های دور سوم جام حذفی انگلیس را برگزار می کند. اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد.

1789117



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم ایرانی هال سیتی که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل بلکپول به زمین بازگشت و به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفت، در زمان کوتاه خود در این بازی مثمر ثمر بود و روی گل های تساوی موثر بود. گل تیمش و با این عملکرد در ترکیب بازگشته است.

اللهیار صیادمنش در دو بازی اخیر هال سیتی در لیگ برتر انگلیس مقابل بیرمنگام و ویگان در ترکیب اصلی قرار داشت اما در بازی هفته گذشته تنها یک نیمه در زمین حضور داشت و به دلیل مصدومیت نتوانست به کار خود ادامه دهد تا اینکه پایان مسابقه


سرویس خبر شماره: 1863446
17 ژانویه 1401 @ 6:04 ب.ظ
19.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اللهیار صیادمنش پس از حضور در چهار هفته ابتدایی فصل 2022-2023 اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل مصدومیت شدید حدود چهار ماه و نیم دور از میادین بود و حتی جام جهانی را نیز از دست داد اما بازگشت به میادین چندان طولانی نشد و این ستاره ایرانی باز هم مصدوم شد.

صیادمنش در آخرین بازی هال سیتی و ویگان پس از دادن پاس گل، از ناحیه دروازه دچار مصدومیت شد و به دلیل تشدید مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانست به بازی ادامه دهد و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد. ، در لیست بازی ها ظاهر نمی شود.

نام مهاجم ایرانی هال سیتی در لیست این تیم مقابل فولام دیده نمی شود.

ماهیگیر دوباره ناپدید شد!  (عکس)