ما در فینال نسبت به لیورپول برتری داریم

تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید که با 8 سیو موفق به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در پایان بازی نسبت به لیورپول برتری داشت: وقتی بازی 1-1 بود فکر می کردم اگر کرنر بگیریم به جلو می رویم اما لازم نبود چون رودریگو خیلی سریع گل دوم را به ثمر رساند. سپس بنزما گل سوم را زد و ما باید از برتری خود دفاع می کردیم. البته وقتی کریم گل سوم را به ثمر رساند مطمئن بودم که برنده می شویم. فکر می کردم همه توپ ها را می گیرم و گلی دریافت نمی کنم.


سرویس خبر شماره: 1822840 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 15:02 |
21,824 |

5نظرات

تیبو کورتوا:

ما خیلی خوشحال هستیم. ما 4 هفته زودتر لالیگا را بردیم و زمان بیشتری نسبت به لیورپول برای آماده سازی داریم. لیورپول تا آخرین روز با سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت خواهد کرد و این تنها مزیت ما نسبت به آنهاست. ما می‌توانیم از مصدومیت‌هایمان خلاص شویم و با بهترین فرم به فینال برسیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

شب گذشته رئال مادرید در دیداری به یاد ماندنی مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، سیتی را 3-1 شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید سه شنبه گذشته در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 4 بر 3 مغلوب سیتی شد و شب گذشته برای صعود به فینال لیگ قهرمانان باید با دو گل پیروز می شد. تا دقیقه 90، سیتی با گل ریاض محرز 0-1 پیش بود، اما رودریگو گوئز در دو دقیقه دو گل را به ثمر رساند و کریم بنزما در دقیقه 5 وقت اضافه سومین گل را به ثمر رساند تا کار تمام شود. فینال رئال و لیورپول روز 7 ژوئن در پاریس برگزار می شود.