مدیرعاملی که نظر جنجالی خود را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که صحبت هایش اشتباه گرفته شده و هیچ گاه به این معنا نبود که باشگاه های خصوصی قوانین نقل و انتقالات را زیر پا بگذارند.

مدیرعاملی که نظر جنجالی خود را تکذیب کرد

وی ادامه داد: تمامی باشگاه های شرکت کننده در مسابقات باید قوانین نقل و انتقالات را به شدت رعایت کنند و برای رعایت این امر باشگاه های دولتی و خصوصی از هم جدا نیستند.

نصیرزاده سخنان خود را اینگونه پایان داد: بخشی از بیانیه اینجانب اشاره به بخشنامه بالاتر مبنی بر لزوم پرهیز از قرارداد دلاری بود که نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش که عمدتاً هدف آن دولت بود ارسال کرد. و ربطی به رعایت ضوابط نقل و انتقالات ندارد زیرا این مقررات جامع و لازم الاجرا برای همه است.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوشنگ نصیرزاده، رئیس کمیته تدوین آیین نامه فدراسیون که یکی از اعضای کارگروه ساماندهی نقل و انتقالات نیز می باشد، در گفت وگویی در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد. وی که مدیرعامل باشگاه خصوصی تراکتورسازی نیز هست، درباره نامه ریاست جمهوری مبنی بر دوری از قرارداد دلاری صحبت کرد و برخی آن را طوری برداشت کردند که منظورش این است که باشگاه های خصوصی نمی توانند قوانین جدید نقل و انتقالات را رعایت نکنند.

در این شرایط نصیرزاده این اظهارات را تکذیب می کند. وی به خبرنگار ما گفت: مصاحبه ای از قول من در فضای مجازی منتشر شده است که تیم های خصوصی نمی توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت کنند که این کاملا کذب است و چنین حرفی از سوی من صورت نگرفته است.


سرویس خبر شماره: 1942094
15 ژوئن 1402 در 4:15 ب.ظ
7.2 هزار |

1نقطه نظر

نصیرزاده: دولتی و خصوصی باید قوانین را رعایت کنند