منچستریونایتد نزدیک به توافق سه ساله جدید با داوید دخیا تحت فشار – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

قرارداد این ملی پوش اسپانیایی در تابستان امسال به پایان می رسد و باشگاه می تواند در صورت نیاز یک سال تمدید کند.

منابع به Football Insider گفتند: “منچستریونایتد در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید با داوید دخیا است.

اما با توجه به اینکه این بازیکن 30 ساله در حال حاضر 375000 پوند در هفته دستمزد دریافت می کند که بالاترین دستمزد در بین بازیکنان است، باشگاه تمایلی به پیشنهاد تمدید او ندارد.

با این حال، مرد هلندی نمی‌خواهد بیش از حد گاری سیب را ناراحت کند و از محبوبیت دخیا در رختکن آگاه است و به این ترتیب تمایل دارد که به او قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد.

قرارداد سه ساله جدید با شرایط کاهش یافته نزدیک به توافق است

مطابق با فوتبال اینسایدرشیاطین سرخ قرار است به او یک قرارداد سه ساله جدید اما با شرایط بسیار کاهش یافته پیشنهاد دهند.

جدای از گاف های پرمخاطب، توانایی محدود اسپانیایی با توپ در پایش و عدم تمایل او به ترک خط و فرمان دادن به منطقه خود، او را با برنامه های تن هاگ نامناسب می کند.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 2 پوند برای نسخه تمدید شده لیدز / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصر به فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اما علامت سوال هنوز دروازه بان را احاطه کرده است آینده بلند مدت داوید دخیا، به خصوص پس از زوزه هایی که او در بازی های مقابل برنتفورد و اورتون مرتکب شده است.

DDG همیشه در این فصل خود را با شکوه پوشانده است

غول های لیگ برتر مطمئن هستند که دروازه بان 32 ساله اسپانیا پس از اعلام تمایل خود برای پذیرش کاهش دستمزد 375000 پوندی در هفته خود، به یک قرارداد جدید با شرایط کاهش یافته متعهد خواهد شد.

*اخبار نقل و انتقالات دخیا*
🔴🔴🔴به گفته Football Insider، منچستریونایتد در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید با داوید دخیا است. یونایتد قراردادی سه ساله به ارزش 200 هزار پوند در هفته به این دروازه بان پیشنهاد داده است.
#MUFC #ManUtd #مرد متحد #منچستر یونایتد #MUMUfootball pic.twitter.com/eRI7iLGvhj

بارزترین آنها در خط حمله است، جایی که یونایتد با جدایی سخت کریستیانو رونالدو در اواسط فصل و دردسرهای مداوم آنتونی مارسیال با مصدومیت مواجه شده است.


فصل جاری اریک ده هاگ، سرمربی منچستریونایتد، مناطقی را که باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند، نشان داده است.




https://thepeoplesperson.com/2023/02/08/manchester-united-close-to-agreeing-new-three-year-deal-with-under-pressure-david-de-gea-259483/ منبع:

یونایتد در هر دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی با تعداد زیادی دروازه‌بان در ارتباط بوده و این باشگاه تاکنون دو بازیکن قرضی جذب کرده است: مارتین دوبراوکا از نیوکاسل یونایتد و دروازه‌بان ذخیره فعلی جک باتلند از کریستال پالاس.