نزاع وحشیانه جمعیت در دارت لیگ برتر در بلفاست

دارت یک ورزش بزرگ در بریتانیا است که طرفدارانی را با شخصیتی مشابه با نسکار در ایالات متحده جذب می کند (تکان دادن، تکان دادن، چشمک، چشمک). با این حال، این دعوای جمعیت، جنبه منفی هواداران ورزشی و اهمیت کنترل و مدیریت جمعیت را به نمایش می گذارد.

درخواست پلیس برای اطلاعات

توجه به این نکته مهم است که رفتاری که در جریان نزاع جمعیت در مسابقات دارت لیگ برتر کازو در سال 2023 نشان داده شد، نماینده اکثر طرفداران دارت نیست. اکثر هواداران برای حمایت از بازیکنان مورد علاقه خود و لذت بردن از این ورزش در این رویدادها شرکت می کنند. مایه تاسف است که چند نفر بر کل جامعه سایه افکنده اند



https://sportslens.com/news/watch-wild-crowd-brawl-erupts-at-2023-cazoo-premier-league-darts-tournament-in-belfast/ منبع:

— تونی (@newell1872gers) 2 فوریه 2023

سخنگوی پلیس گفت: «پلیس گزارش‌هایی مبنی بر درگیری چند نفر در جریان یک رویداد ورزشی در شرق بلفاست عصر پنجشنبه دریافت کرد.» به پلیس گزارش شد که در جریان این حادثه دو مرد و یک زن مورد تعرض قرار گرفتند، اما هیچ آسیب جدی گزارش نشد.

گفته می شود در جریان این رویداد سه نفر از جمله دو مرد و یک زن مورد تعرض قرار گرفتند. خوشبختانه هیچ آسیب جدی گزارش نشده است.

مسابقات دارت لیگ برتر کازو 2023 در ورزشگاه SSE آرنا بلفاست، پنجشنبه شب آغاز شد و هشت بازیکن برتر دارت جهان را از سراسر جهان گرد هم می آورد. علیرغم رقابتی که بسیار مورد انتظار بود، شب تغییری خطرناک داشت زیرا درگیری عظیم جمعیت در محل برگزار شد.

نزاع وحشیانه جمعیت در دارت لیگ برتر در بلفاست ویروسی می شود

“تحقیقات در جریان است و پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در رابطه با این حادثه دارد درخواست می کند تا با ما تماس بگیرد.”

کریس دوبی، بازیکن خارجی هشت با کتاب ورزشی، برنده شب بود. با این حال، برنده بزرگ شب SportsLens، دختری است که پیراهن سفید با «مهر ولگرد» دارد. او ضربات بسیار سنگینی را وارد می کند و ما نمی خواهیم با او درگیر شویم.

ویدئویی در توییتر که نشان دهنده درگیری در اولین رویداد لیگ برتر دارت در سال 2023 در بلفاست است، در فضای مجازی منتشر شده است. درگیری بین دو ردیف از طرفداران دارت اعم از زن و مرد شروع شد که شروع به پرتاب مشت به یکدیگر کردند. اوضاع به سرعت تشدید شد و به صحنه ای آشفته منجر شد که چند نفر درگیر درگیری بودند.