نقل و انتقالات استقلال با قائدی بسته شد

ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورود این تیم در فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود.

به همین ترتیب و با ورود مهدی قیدی به جمع آبی ها، صندوق نقل و انتقالات تابستانی استقلال به صورت خرید است. کاوه رضایی، سجاد شهبازادا، محمد محبی، پیمان بابایی، سید محمد حسینی، رضا میرزایی، امید حمیدی فر، محمدحسین زواری و برگرد محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند در کنار جدایی رودی جستد، امین قاسمی نژاد، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرحسین حسین زاده، متین کریم زاده، زکریا مرادی، محمدجواد بهآفرین، رضا آذری، آرش دجلیری، سینا خادم پور، فردین گرباش و علیرضا خدابا. بسته خواهد شد



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837760
20 اوت 1401 @ 7:11 ب.ظ
128.8K امتیاز خبر|

58نقطه نظر

در مراحل پایانی قرارداد با الاهلی

همانطور که باشگاه استقلال امروز به صورت رسمی از امضای قرارداد با محمد محبی خبر داد تا یکی از بزرگترین اخبار نقل و انتقالات تابستانی به واقعیت تبدیل شود، شمارش معکوس برای انفجار بمب ساعتی فوتبال ایران آغاز شده است. مهدی قیدی!
ستاره دوست داشتنی و زیر سن قانونی فوتبال ایران که حضورش در فوتبال امارات نتوانسته انتظارات اولیه اش را برآورده کند، حالا مصمم به بازگشت به ایران است و با پیشرفت مذاکرات مدیران استقلال با همتایان خود امارات، فاصله چندانی با او ندارد. پیوستن به تیم ساپینتو شاگردان یکی از تهاجمی ترین استقلالی های تاریخ لیگ برتر در اختیار پرتغالی ها خواهند بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بعد از شروع ناامیدکننده استقلال در فصل نقل و انتقالات که با از دست دادن سرمربی سابق و تاخیر در انتخاب سرمربی جدید همراه بود، به نظر می رسد حالا که سران استقلال بهترین پایان ممکن را رقم زده اند. برای هواداران استقلال!
اگرچه معرفی زودهنگام سجاد شهبازادا از سوی باشگاه استقلال به نوعی فشار شکن برای انتقاد هواداران از مدیریت باشگاه بود، اما بازگشت کاوه رضایی تا هفته گذشته به عنوان بمب نقل و انتقالات از استقلال تلقی می شد. ماجرای جدایی امیرحسین حسین زاده کمی تخفیف خورده است اما آبی ها با دو بمب نقل و انتقالاتی تیم رویایی را برای ساپینتو آماده خواهند کرد.

رسمی شدن محمد محبی به باشگاه استقلال یکی از بهترین اخبار نقل و انتقالات هواداران استقلالی تلقی می شود.