نیمه جان بودیم تا تیم برد!/ شانس قهرمانی استقلال 50-50 است



علی موسوی در گفت و گو با خبروشی درباره برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوبی انجام داد و در نیمه اول کاملاً مسلط بود اما در 10 دقیقه بازی طوری بازی کرد که فقط 2 گل به ثمر رساند اما آنها را به ثمر رساند. ما را نیز به دو نیم کرد. البته در هر صورت اصل برتری در این بازی است که استقلال به آن دست یافته است.

پیشکسوت استقلال در ادامه به تمجید از بازی های مشاریپوف گفت: مشاریپوف بهترین خرید استقلال است. او خیلی کارآمد بود و به استقلال کمک خوبی می کرد. البته به نظر من استقلال اگر سیستم متفاوتی داشته باشد بهتر می تواند از بلانکو در محوطه جریمه حریف استفاده کند. در مجموع این دو بازیکن در خط حمله استقلال عملکرد خوبی داشتند.

موسوی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: شانس قهرمانی استقلال 50 بر 50 است. درست است که این تیم اکنون در صدر است اما هر خطا و اشتباهی که با لغزش آبی ها همراه باشد شانس قهرمانی استقلال را کاهش می دهد. هزار و یک اتفاق در فوتبال می تواند بیفتد که امیدوارم به نفع استقلال و قهرمانی این تیم باشد.

وی در خصوص احتمال فروش استقلال به هلدینگ خلیج فارس گفت: امیدوارم بالاخره استقلال خصوصی شود. از زمانی که تا به امروز فوتبال بازی می کنیم همیشه منتظر خصوصی سازی بوده ایم و اگر این اتفاق بیفتد به باشگاه های ما کمک می کند و برای حل مشکلات مالی خوب است.

بیشتر بخوانید: صحبت های مهم نکونام به استقلالی ها در رختکن



سرویس داخلی اخبار فوتبال