واکنش مجتبی حسینی به پیشنهاد سرمربی تیم المپیک

البته سرمربی پیکان در ابتدا صحبت کوتاهی درباره تساوی تیمش مقابل شاگردان ویسی داشت و گفت: بازی بسیار هیجان انگیز و خوبی بود، آنها با تمام قوا آمدند تا بازی را ببرند. ببینید، ما فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های خیلی خوبی داشتیم، هیچ فرصتی به حریف ندادیم، اما اگر این موقعیت ها را به ثمر نرسانید، برنده نخواهید شد. ما فقط دو یا سه بازی تک به تک داشتیم و بچه‌ها باید این را یاد بگیرند، اما چون بازیکنانم به تیم حریف فرصت ندادند، از آنها تشکر می‌کنم. صنعت نفت.”

حسینی سپس در پاسخ به اولین سوال این روزهای فوتبال ایران و اینکه آیا مذاکره ای داشته است یا خیر، خاطرنشان کرد: نه، هیچ مذاکره رسمی با تیم ملی نداشته ام، امیدوارم. من افتخار می کنم که یک گزینه هستم. به هر حال همه ما می خواهیم به فوتبال ملی ایران کمک کنیم. اما هیچ مذاکره رسمی با من انجام نشده و با باشگاه پیکان قرارداد دارم. من واقعا این تیم را دوست دارم. من دو سال است که در این تیم کار می کنم. ما جوانان خوبی تربیت کرده ایم و می خواهیم نتیجه کارمان را ببینیم. حالا فصل باید تمام شود و ببینیم خدا چه می‌خواهد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1921322
27 آوریل 1402 ساعت 09:30
733

0نقطه نظر

من افتخار می کنم که یک گزینه هستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی که یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم المپیک کشور به حساب می آید، این روزها در پایان دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که در پایان بازی به پایان رسید به اخبار مهم فوتبال ایران واکنش نشان داد. تساوی بدون گل

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هیچ مذاکره رسمی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصدی سمت سرمربیگری تیم المپیک ایران نداشته است.

واکنش مجتبی حسینی به پیشنهاد سرمربی تیم المپیک