پاتر: می توانستیم میلان را در 11 شکست دهیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی معتقد است اگر اخراج فیکایو توموری نبود، تیمش می توانست مقابل میلان پیروز شود.

پاتر: می توانستیم میلان را در 11 شکست دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی شب گذشته در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.
این یک پیروزی بسیار ارزشمند برای آبی های لندن بود که می توانست آنها را به بالای جدول این گروه برساند تا شانس خوبی برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.
پاتر پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: حضور در اینجا و کسب سه امتیاز در این بازی کار آسانی نیست و این موضوع از همان ابتدای بازی به خوبی شناخته شده بود. جمعیت و جو ورزشگاه واقعا عالی بود، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. کارت قرمز بازی را کمی پیچیده کرد اما ما هنوز آنها را دست کم نگرفتیم و به همین دلیل خوب کار کردیم.”


سرویس خبر شماره: 1847717
20 اکتبر 1401 ساعت 09:39
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر


سرمربی تیم ملی انگلیس با اشاره به عملکرد خوب میلان حتی پس از اخراج فیکایو توموری گفت: بازی در برابر تیمی بدون شریک آسان نیست، به خصوص در اینجا چون هر اقدامی می تواند منجر به گل شود و تماشاگران بار دیگر فشار زیادی را وارد می کنند. روی حریف و کار را خیلی سخت می کنیم حتی اگر آنها 11 بازیکن هم داشتند می توانستیم مسابقه دهیم اما این تصمیم داور بود بنابراین در کل خوشحالیم که بردیم و دروازه خود را بسته نگه داشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. “
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شدت مصدومیت جیمز در آن بازی افزود: امیدواریم جیمز در شرایط خوبی باشد و بتواند در بازی بعدی برای ما بازی کند.در حال حاضر برای اظهارنظرهای دیگری زود است. “
سرمربی چلسی درباره شرایط این تیم برای برداشتن گام بعدی ادامه داد: می دانیم که امتیاز کافی نگرفته ایم بنابراین باید این روند را ادامه دهیم. بازی بعدی مقابل سالزبورگ است که بازی مهم و سختی است. اما در این بین باید در لیگ برتر بازی کنیم و همچنین باید روی این موضوع تمرکز کنیم.” برای سالزبورگ آماده خواهیم بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی