پشت صحنه صحبت های گل محمدی در نشست خبری دربی/پرسپولیس، رویا یا خداحافظی؟

شنیده ها حاکی از آن است که با وجود اینکه یحیی گل محمدی یک ساله با پرسپولیس قرارداد دارد اما به هر قیمتی تصمیمی برای ماندن ندارد. او لیست کهکشانی ستاره های مورد علاقه اش را تهیه کرده و قرار است بعد از دربی آن را به رضا درویش بدهد. سرمربی پرسپولیس خواستار تمدید بازیکنان تاثیرگذاری شده که قراردادشان با این تیم در حال اتمام است.

سرمربی پرتغالی درباره این موضوع صحبت کرد که بسیاری از بزرگان تان به شما تبریک گفتند و حتی از تمدید قرارداد 5 ساله خود با باشگاه خواستند و اگر برنده نشدید فکر می کنید بعد از بازی با شما چه خواهند کرد و چه کاری انجام خواهند داد. در مورد شما می گویند؟ او گفت: “ما باید احترام بگذاریم. برد یا نه، من برای هر کاری در این کار آماده هستم و به تیم خود و کاری که انجام می دهیم اعتماد زیادی دارم. ما فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. اگر آنها می خواهند تصمیم گیری درباره آینده یک سرمربی با یک بازی و چون برخی چیزها خوب بودند و برخی چیزها خوب نبودند، این به ذهنیت باشگاه خواهد رسید. بازی ابتدا باید بازی فردا را ببریم و سپس زمان خواهیم داشت تا در مورد بقیه چیزها صحبت کنیم.”

رمزگشایی از عبارت «مطمئناً بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می شود» نیز به سمتی می رود که شرط حفظ و ادامه همکاری یحیی گل محمدی با این تیم، خریدهای تابستان آینده را رویای دفاع از عنوان قهرمانی و قهرمانی آسیا را در سر می پروراند. لیگ.

خود ریکاردو ساپینتو می داند که در صورت شکست در دربی نهایی حذفی، احتمالاً باید از استقلال خداحافظی کند.

اما داستان یحیی گل محمدی متفاوت است. اگر او از قهرمانی اش در لیگ برتر نتیجه بگیرد، روی نیمکت پرسپولیس جایگاه خوبی دارد و باشگاه و هواداران آن تیم خواهان ماندن او هستند. گل محمدی در خصوص اینکه فصل آینده در تیم دیگری به کارش ادامه می دهد، گفت: اگر بخواهیم ذهن ها را درگیر کنیم الان واقعاً به نظر من درست نیست در مورد این مسائل صحبت کنیم، من یک سال قرارداد دارم، بعد از بازی. ، جلسه ای با مسئولان خواهیم داشت تا از نحوه ادامه کار مطلع شویم.» قطعاً بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می شود.

مشروح صحبت های گل محمدی را بخوانید: واکنش یحیی به ادامه همکاری با پرسپولیس/ امیدوارم دربی به پنالتی ختم نشود/ امیدوارم بهترین نفر دربی داور باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال