چالشی متفاوت برای دروازه بان پرسپولیس: حذف و پنالتی!


سرویس خبر شماره: 2016917
5 مه 1403 در 8:52 ب.ظ.
9.7 هزار |

12نقطه نظر

امیررضا رفیعی این بار باید دروازه تیمش را در دیدار حذفی بسته نگه دارد.

چالشی متفاوت برای دروازه بان پرسپولیس: حذف و پنالتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر می کند که احتمال می رود علیرضا بیرانوند در کنار تیمش نباشد.
بیرو که از روز دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است، پس از حدود سه هفته حضور در گچ گرفتن، دوره توانبخشی را برای تقویت مچ آسیب دیده خود آغاز کرده است. با توجه به اینکه بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی خود را آغاز نکرده است، بعید است به اراک سفر کند و خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کند.
در چنین شرایطی امیررضا رفیعی 22 ساله این فرصت را دارد تا برای چهارمین بازی متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون 4 بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر 4 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در شهرستان بوده و البته در همه آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است. او اما این بار در جام حذفی چالش متفاوتی را تجربه می کند که یک اشتباه باعث حذف تیم می شود و می تواند به یکباره همه چیز را از بین ببرد.

2014648

در عین حال، شرکت در بازی جام حذفی، چالش دیگری را برای او به همراه خواهد داشت و اینکه بازی ممکن است به ضربات پنالتی برود، در این صورت باید دید که آیا او شجاعت و مهارت لازم برای بردن تیمش به پنالتی را دارد یا خیر. ضربات یا پنالتی این قسمت از غیبت بیرانوند محسوس است.
از طرفی این دیدار می تواند اتفاق ویژه دیگری را برای رفیعی به ارمغان بیاورد، آن هم تقابل با احمد گوهری. دروازه بانی که سال گذشته یک فصل کامل با او تمرین کرد و بعد از او سومین دروازه بان بود اما حالا دروازه بان اصلی ایرالکو محسوب می شود. آنها در مدت یکسال حضور در کنار هم رابطه بسیار خوبی داشتند و احتمالا دیداری گرم و دوستانه را در اراک تجربه خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی