کلوپ: با این وضعیت، جایی در لیگ قهرمانان نداریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته لیورپول در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز یونایتد رفت و با نتیجه 1-2 مغلوب این تیم شد.
آنها خیلی زود در دقیقه چهارم گل اول این دیدار را به ثمر رساندند اما توانستند بازی را به تساوی بکشانند. اما شرایط مطابق میل آنها پیش نرفت و بار دیگر در دقیقه 89 و در حالی که چند دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، گل دوم را به دست آوردند تا هر سه امتیاز آن بازی را از دست بدهند.
کلوپ پس از بازی به خبرنگاران گفت: “بازی را خوب شروع کردیم، زیرا باید بازی می کردیم. انرژی زیادی داشتیم، اما خیلی زود گل عجیبی را خوردیم که تقریبا یک گل بود.” به ما کمک نکرد. اما ما توانستیم در شروع مجدد کار را به تساوی بکشیم و نیمه اول عادی بود. با وجود اینکه لحظات خوبی داشتیم، اما کمی بدشانس بودیم، آنها را تحت فشار قرار دادیم.”
من به بازیکنان در رختکن گفتم که از کدام مناطق می‌توانیم مزاحم آنها شویم، چگونه می‌توانیم بسته به موقعیت و منطقه خود را با این سبک وفق دهیم، زیرا واضح است که آنها در وسط بسیار ثابت بودند و بال‌ها سخت‌ترین قسمت بودند. ضعیف‌ترین در ما بازی را واگذار کردیم اما بازیکنان واقعا تلاش کردند.” ما دو موقعیت خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و در شرایطی به گل رسیدیم که جایی برای دفاع نبود.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که این تیم با این سبک بازی نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

کلوپ: با این وضعیت، جایی در لیگ قهرمانان نداریم


سرویس خبر شماره: 1850826
8 نوامبر 1401 ساعت 09:20
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر


او در پاسخ به این سوال که آیا نگران شانس لیورپول برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است، گفت: “بله، این نگرانی اصلی من نیست زیرا در حال حاضر نگرانی های بزرگتری دارم. اما بله، البته. معنی شکاف ها را درک می کنم و می دانم چه کسی پیشتاز است، اما ما نمی توانیم با این سبک بازی بدون ثبات در لیگ قهرمانان باشیم. ما باید این شرایط را بهبود بخشیم.”
این مربی آلمانی درباره مشکل تیمش در کنترل بازی ها ادامه داد: در حال حاضر کنترل بازی واقعا سخت است، بازیکنان واقعا به دنبال این مشکل هستند تا سرعت بازی را بالا ببرند، ما آنچه را که واقعا می خواستیم نشان دادیم اما ما باید هوشمندانه تر و ثابت تر بازی کنیم تا به اهداف خود برسیم. اکنون به اندازه کافی خوب نیستیم. ضد حمله ای که اصلاً ظاهر و احساس خوبی نداشت.»



مجله اخبار فوتبال خارجی